202 найбільші приватні компанії України 2025
У квітні 2023 року «Нові продукти» випустили лімітовану колекцію NonStop Stalker на честь виходу однойменної гри. У київському «Сільпо», де енергетики були доступні ексклюзивно, геймери викупили весь запас за три години. Компанія ще пів року не могла задовольнити попит.
«Нові продукти» – багаторічний лідер ринку слабоалкогольних напоїв та енергетиків – у 2024 році із відривом випереджає за виторгом лідерів ринку алкоголю Nemiroff та «Хортицю». Річний оборот «Нових продуктів» сягнув 6,6 млрд грн – удвічі більше, ніж у Nemiroff. За даними Pro-Consulting, у 2024 році частка ринку «Нових продуктів» у категорії слабоалкогольних напоїв – 66%.
Лідером ринку «Нові продукти» робить уміння відчути ринок, своєчасно запропонувати новинки та ефективна route to market, пояснює CEO Nemiroff Юрій Сорочинський.
Засновники «Нових продуктів» Віктор Гордєєв та Геннадій Невесенко починали теж із горілки – наприкінці 90-х випускали марку «Старий друже». Компенсувати просідання у сезонності продажів вирішили запуском у 2003 році нового продукту – слабоалкогольного коктейлю Shake.
Уже за рік напій став лідером ринку й утримує цю позицію. Успіх Shake закріпив енергетик Non Stop у 2005-му. У 2014-му «Нові продукти» стали лідером ринку енергетиків, обігнавши міжнародні Red Bull та Burn. «Агресивний маркетинг, розвинена дистрибуція і нижча ціна», – перелічує складові успіху співзасновник дистриб’ютора «Алкоресурс» Юрій Зелінський.
Під час повномасштабного вторгнення «Нові продукти» збільшили відрив від конкурентів, наростивши частку в енергетиках з 42% до 50%, розповідає екс-СЕО компанії Юрій Бикоріз. Одна з причин – зростання споживання. «Військові, цивільні, волонтери почали більше споживати енергетиків», – каже він.
Вигідно вплинула наявність у лютому 2022-го товарних запасів. «Іноземні компанії ще думали, що робити, не змогли швидко ухвалити рішення, скоротили маркетингові бюджети, а Non Stop та Revo зайняли їхні місця на полицях», – пригадує Бикоріз.
Не в усіх категоріях, де присутні «Нові продукти», вони лідери. Компанія випускає столову воду «Природна Джерельна», енергетичні батончики EatMe, пиво «Жашківське», лимонади Mojo. Схильність до експериментів – сильний бік власників, каже Бикоріз.
«Вони не бояться пробувати нові смаки або категорії, бо розуміють: із пʼяти новинок чотири будуть неуспішними, але одна може злетіти і перекрити всі витрати», – каже він.
На початку 2024 року компанія випустила вітамінний напій Extra Life, а влітку 2025-го – комбучу Otaka. «Нові продукти» – це компанія, яка дуже добре відчуває тренди ринку», – каже CEO креативної агенції Grape Юрій Гладкий.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата