«30 до 30: Творці майбутнього»
За останній рік Почкун (на фото праворуч) і Гурбанов наробили галасу на українському креативному ринку. Їхнє агентство «Тактика», якому майже два роки, виграє одного великого клієнта за іншим: Viber (український, а потім глобальний), Prom.ua, MasterZoo, Intertop, KLO, ПриватБанк. Серед замовників не лише бізнес – Офіс президента і Міністерство економіки теж цінують креатив «Тактики».
Усіх цих клієнтів веде наразі команда всього з семи осіб. «Хочемо найняти ще чотирьох. Роботи трохи є», – каже, усміхаючись, Ілля. Чому клієнти обирають молоду компанію? «Ми так і не придумали струнку публічну позицію, чому треба обирати нас, – зізнається Ілля. – Просто робимо те, що потрібно клієнтам, і відмовляємося робити те, що не потрібно».
За минулий рік ньюкамери креативного ринку заробили 14 млн грн і не збираються зупинятися у форматі бутикового агентства. «План – будувати великий креативний бізнес. Зараз якраз думаємо над такою структурою і моделлю, щоб розмір не впливав на якість креативу».
Що б ви порадили собі на старті?
«Бути сміливішим. Це фікція, що настане момент, коли ти відчуєш: мого досвіду достатньо для власного бізнесу. Такого ніколи не буде. Треба починати й робити», – вважає Ілля Почкун.
«Ілля і Рома, безумовно, талановиті хлопці. В жанрі маленького агентства вони прекрасні. Попереду найскладніше – пройти етап середнього креативного бізнесу», – Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group, один із перших роботодавців Іллі.