Хакнути серцеві хвороби
Рон Фрідман із командою випустили браслет і годинник, які роблять кардіограму, передаючи ці дані лікареві. Основний ринок збуту Mawi – США. Загалом Фрідман продав 10 000 ґаджетів. Це не лише браслет та годинник, а й мультисенсорний пристрій, який не треба постійно носити.
Фрідман за освітою інженер, до медицини стосунку не має, хоча в дитинстві мріяв бути лікарем. Знання з фізіології та біології здобував на онлайн-курсах, а також через знайомих влаштувався на стажування до Інституту серця.
Перші пристрої продавалися не дуже, в Mawi припустилися помилки, таргетуючи ґаджет на осіб віком 30–35 років. Їм турбота про власне серце виявилася нецікавою, купували хіба що для батьків. «Ми зрозуміли, що люди готові платити за здоров’я рідних, а корпорації – за здоров’я працівників», – розповідає Фрідман Forbes. Прорахунок, за його словами, обійшовся в сотні тисяч доларів. Справи пішли, коли компанія звернулася до «страхових» та шпиталів. Як підсумок – середній вік користувачів виявився 50–70 років.
Нині Mawi випустила новий продукт – діагностичні патчі.