Альбіна Красна починала кар‘єру в телекомунікаційній компанії, але активно цікавилась fashion індустрією. The Lace розпочався з однієї проданої сукні в Instagram, розповідає вона. «Інвестицій майже не було – частина моєї зарплати на основній роботі, тож оберти нарощували поступово», – говорить засновниця. Активно розвивати бренд Альбіна почала, коли до справи доєднався чоловік Ігор Красний.
В 2024 році бренд має магазини в Дніпрі, Одесі, Львові та декілька в Києві. Вироби відшиваються на партнерських виробництвах. Ця стратегія дозволяє обирати найкращих партнерів та бути більш гнучкими в умовах нестабільності, говорить Красна.
«The Lace залишається вірним мінімалістичній естетиці, що робить одяг актуальним у довгостроковій перспективі», – описує Альбіна Красна перевагу бренду. Бренд уникає перевиробництва, тому колекції створюються з елементом лімітованості, каже вона.