15 українських масмаркет-брендів одягу 2024 року
До заснування бренду Анна Шаш мала більше 20 років досвіду роботи в фешн індустрії, Данило Шаш – ступінь MBA та досвід в маркетингу. Знання знадобилися у 2014 році, коли в декреті Анна почала взʼязати шапки і снуди, які подружжя продавало в інтернеті. Попит був надзвичайно високим, кажуть засновники W8LESS. Вже через півроку бренд почав відшивати перші колекції на аутсорсі, а згодом відкрив два шоу руми в Києві. В 2024-му в команді W8LESS 70 співробітників, є власне швейне та в’язальне виробництво, продажі онлайн по всьому світу. Щомісяця W8LESS шиє близько 5000 виробів, за словами засновників.
Свою перевагу W8LESS бачить у фокусі на одязі для жінок всіх вікових категорій та широкій розмірній сітці. З 2019 року бренд зростав на 50% щороку, нині – 30% рік у рік, говорять Анна і Данило Шаш. В планах на найближчі два роки – розширення виробництва, мережі офлайн магазинів і онлайн-продажів.