Информация о Dodo Socks

Марта Турецька та Роман Шупер, Легка промисловість

Dodo Socks /dodosocks.com
Виторг 2022 рік: 48 млн грн*

Профайл

Город
Львів
Год основания
2015
Выручка 2021 год:
32 млн грн

Концепція Dodo Socks – створення якісних кольорових шкарпеток з веселими принтами. Зібрали понад 13 млн грн на ЗСУ.

У вересні 2022 року директор Центру стратегічних комунікацій НАТО Яніс Сартс на конференцію у Варшаві прийшов у шкарпетках із написом «Топчу русню». Фото підхопили ЗМІ і соцмережі, а російські пропагандистські канали назвали шкарпетки русофобськими. Шкарпетки з маніфестом, ситуативний маркетинг і пожертви на армію – складові успіху Dodo Socks. У 2022 році дохід компанії виріс у півтора раза – до 47,8 млн грн, з них 10,5 млн грн підприємці передали на допомогу ЗСУ. 

У 2015 році львів’яни Марта Турецька та Андрій Плясун працювали у ІТ-компанії DevCom. Робота в ІТ була можливістю заробити гроші, щоб відкрити бізнес, розповідала виданню MC.Today Турецька. Якось вони купували шкарпетки для українських воїнів в АТО та познайомилися з директором львівської фабрики. Розглядаючи тисячі одноманітних чорних шкарпеток, у друзів з’явилася ідея пошити кілька кольорових пар. Директор фабрики погодився зробити на замовлення 200 пар із малюнком велосипеда. Їх здебільшого подарували друзям і роздали колегам, від яких отримали позитивні відгуки. Це надихнуло Марту та Андрія розпочати власну справу. До компанії засновників приєднався і чоловік Марти – Роман Шупер.

Неординарні дизайни стали візитівкою Dodo Socks. «У колекції Femme Dodo Socks елегантно поставили крапку в суспільній дискусії про доречність вживання фемінітивів, – згадує Валерія Толочіна. – Які ще можуть бути питання, коли навіть на шкарпетках вказано поетка, юристка, мисткиня та агентка». Розробка одного дизайну шкарпеток, від промальовування до масового виробництва, займає від тижня до 2-3 місяців. 

Dodo Socks робили колаборації з Віктором Ющенком і з мережею ОККО. А після підриву Керченського мосту у жовтні 2022-го компанія випустила тематичні шкарпетки «Хто як не ти, спалить мости». Остання колаборація – з військовим аналітиком фонду «Повернись живим» Миколою Бєлєсковим. З продажу першої партії шкарпеток «Пара Капібара» в 1500 штук зібрали 300 000 грн для фонду «Повернись живим»

Серед найближчих цілей підприємців – розширити продуктову лінійку текстилю та продовжувати підтримувати ЗСУ.

Материалы по теме
Рядом в рейтинге «Next250»
ДМИТРУК-ФУДЗ
Олег Дмитрук
559 млн грн
Dodo Toys
Дмитро та Олена Терпай
28 млн грн*
Участие в рейтингах
Статьи по теме
Предыдущий слайд
Следующий слайд