Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Pepsi та Coca‐Cola у світі вакансій. Work.ua та Robota.ua навчились креативно конкурувати за нових клієнтів-роботодавців. Яка в них стратегія?

8 хв читання

Work.ua, Robota.ua, пошук роботи, job-борди, Україна /колаж Аліна Кохан

По масові недорогі спеціальності, тобто блакитних комірців, краще йти на Work.ua. Якщо потрібна глибша експертиза та офісні працівники – це на Robota.ua Фото колаж Аліна Кохан

Брак кадрів перетворив ринок пошуку роботи на високоприбутковий бізнес. Доки компанії змагаються за найкращих спеціалістів, провідні агрегатори вакансій Robota.ua і Work.ua розгорнули боротьбу за бюджети роботодавців. Хто перемагає і що визначає успіх?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У 2016 році навпроти вікон офісу Work.ua зʼявився яскравий бігборд із провокаційним написом: «Навіщо бути номером один, якщо на robota.ua найбільший вибір вакансій?» Це частина масштабної рекламної кампанії, яку запустив агрегатор вакансій Robota.ua, аби подражнити головного конкурента і лідера ринку.

Відповідь не забарилася – за кілька днів величезна вивіска з блакитним лого Work.ua зʼявилася навпроти офісу Robota.ua, пригадує карʼєрна консультантка та колишня працівниця Robota.ua Тетяна Пашкіна. Це один з етапів протистояння двох гігантів пошуку роботи в Україні, яке триває вже друге десятиліття. Хто перемагає?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні