Військовий маркетинг – новий сегмент рекламного ринку. Який його розмір і правила? Кейси «Азову», Третьої штурмової та «Хартії»
Уздовж 48 км траси Обухів – Київ розташовані майже сім десятків рекламних білбордів. З них 55 закликають до війська – від креативних кампаній «Азову», Третьої штурмової та «Хартії» до прямолінійніших меседжів інших бригад.
Майже за чотири роки повномасштабної війни в Україні сформувалася нова індустрія – військовий маркетинг. Тут усе як у бізнесі: бренди, айдентика, стратегія та аналіз ефективності. Але результат вимірюється не продажами, а новими рекрутами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.