Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:14 хвилин
Бренд декоративної косметики Unico починав у 2022 році з маленької партії у 200 штук. Через три роки бізнес співпрацює з двома сотнями партнерів та відкрив третю офлайн-точку у Києві. Які рішення засновниць допомогли швидкому зростанню?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Хотіли відволіктися. Так описують рішення виготовити та продати власну косметику на початку великого вторгнення подруги-хімкині Наталя Томчишин і Наталя Лапчак. Назвали продукт «мультитаскер» через універсальність – його можна використовувати як тіні, рум‘яна та помаду. Пробну партію продали за кілька місяців і вирішили розвивати власний бренд – Unico.
На кінець 2023 року в Україні було зареєстровано 1159 виробників косметичних засобів із загальним доходом 12 млрд грн, за даними дослідницької агенції Fama. В 2025-му бізнес Unico має 200 B2B-партнерів, три точки продажу у Києві та тисячні партії продуктів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.