Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Полтавський виробник напівфабрикатів Gusto одночасно формує власний роздріб та продає з полиць «Сільпо». Чи ефективна ця модель? Краш-тест від «Гудфуд вдома» та Grape

6 хв читання

Імпорт заморожених страв 2023 року зріс на 115% у натуральному та на 172% у грошовому вираженні порівняно з 2022‐м. /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Імпорт заморожених страв 2023 року зріс на 115% у натуральному та на 172% у грошовому вираженні порівняно з 2022‐м. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:55 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:55

Полтавчанка Наталія Анфалова робить перші кроки на суперконкурентному ринку заморожених напівфабрикатів. І вже досягла першого значного успіху – продукт «Майстерні смаку Gusto» на полиці «Сільпо». Чи достатньо цього, щоб вижити у червоному океані, зʼясовували маркетолог Юрій Гладкий з агенції Grape та успішний конкурент з «Гудфуд вдома» Олександр Гудков

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №1 [34] за лютий – березень 2025 року.

Розмову скорочено і відредаговано для ясності. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні