Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Полтавський виробник напівфабрикатів Gusto одночасно формує власний роздріб та продає з полиць «Сільпо». Чи ефективна ця модель? Краш-тест від «Гудфуд вдома» та Grape

6 хв читання

Імпорт заморожених страв 2023 року зріс на 115% у натуральному та на 172% у грошовому вираженні порівняно з 2022‐м. /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Імпорт заморожених страв 2023 року зріс на 115% у натуральному та на 172% у грошовому вираженні порівняно з 2022‐м. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:55 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:55

Полтавчанка Наталія Анфалова робить перші кроки на суперконкурентному ринку заморожених напівфабрикатів. І вже досягла першого значного успіху – продукт «Майстерні смаку Gusto» на полиці «Сільпо». Чи достатньо цього, щоб вижити у червоному океані, зʼясовували маркетолог Юрій Гладкий з агенції Grape та успішний конкурент з «Гудфуд вдома» Олександр Гудков

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Матеріал опубліковано у журналі Forbes Ukraine №1 [34] за лютий – березень 2025 року.

Розмову скорочено і відредаговано для ясності. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні