Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Шлях довжиною в 10 років. Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США. Як йому це вдалося?

3 хв читання

Продажі в США, Collar /з особистого архіву

Компанія Юрія Синиці 10 років йшла до полиць американських ритейлерів Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:47 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:47

Український виробник товарів для тварин Collar пробився в найбільшу мережу зоомагазинів США PetSmart. Що допомогло підкорити американського ритейлера?

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні