Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Шлях довжиною в 10 років. Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США. Як йому це вдалося?

3 хв читання

Продажі в США, Collar /з особистого архіву

Компанія Юрія Синиці 10 років йшла до полиць американських ритейлерів Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:47 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:47

Український виробник товарів для тварин Collar пробився в найбільшу мережу зоомагазинів США PetSmart. Що допомогло підкорити американського ритейлера?

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні