Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Шлях довжиною в 10 років. Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США. Як йому це вдалося?

3 хв читання

Продажі в США, Collar /з особистого архіву

Компанія Юрія Синиці 10 років йшла до полиць американських ритейлерів Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:47 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:47

Український виробник товарів для тварин Collar пробився в найбільшу мережу зоомагазинів США PetSmart. Що допомогло підкорити американського ритейлера?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні