Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
02:25 хвилин
Українські компанії автоматизують вимірювання задоволеності своїх клієнтів. Які онлайн‐сервіси найкраще аналізують досвід і лояльність аудиторії?
Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!
До 25.08 діє спеціальна ціна.
Мережа «Чорноморка» пригощає своїх відвідувачів безкоштовною стравою в обмін на відгук про враження від візиту. Співвласниця Ольга Копилова, 42, каже, що це дає змогу визначати, наскільки гості залишаються задоволеними сервісом у її ресторанах. Компанія збирає та аналізує відгуки за допомогою сервісу Expirenza від monobank.
Системна робота з клієнтським досвідом (CX, або Customer Experience) – це спосіб перетворити нейтральних клієнтів на лояльних і запобігти появі критиків бренду, каже СЕО консалтингової агенції Totska CustomerVista Advising Наталя Тоцька. Інша цінність – можливість визначати пріоритети для поліпшення продукту, додає директорка з клієнтського сервісу маркетингової агенції MOKO Тетяна Мальшакова.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.