Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Трекер настроїв. Forbes зібрав 10 онлайн-сервісів, що допомагають бізнесам відслідковувати клієнтський досвід. Що вони пропонують?

1 хв читання

CX‐сервіси — це спосіб швидко зреагувати на проблему, крім цього варто раз на пів року проводити опитування клієнтських очікувань /Ілюстрація Аліна Кохан

CX‐сервіси — це спосіб швидко зреагувати на проблему, крім цього варто раз на пів року проводити опитування клієнтських очікувань. Фото Ілюстрація Аліна Кохан

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

02:25 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 02:25

Українські компанії автоматизують вимірювання задоволеності своїх клієнтів. Які онлайн‐сервіси найкраще аналізують досвід і лояльність аудиторії?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Мережа «Чорноморка» пригощає своїх відвідувачів безкоштовною стравою в обмін на відгук про враження від візиту. Співвласниця Ольга Копилова, 42, каже, що це дає змогу визначати, наскільки гості залишаються задоволеними сервісом у її ресторанах. Компанія збирає та аналізує відгуки за допомогою сервісу Expirenza від monobank.

Системна робота з клієнтським досвідом (CX, або Customer Experience) — це спосіб перетворити нейтральних клієнтів на лояльних і запобігти появі критиків бренду, каже СЕО консалтингової агенції Totska CustomerVista Advising Наталя Тоцька. Інша цінність — можливість визначати пріоритети для поліпшення продукту, додає директорка з клієнтського сервісу маркетингової агенції MOKO Тетяна Мальшакова.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні