За сім років Ольга Копилова побудувала в Україні відому мережу рибних ресторанів «Чорноморка» на понад 40 закладів. У 2022 році відкрили заклади в Молдові та Польщі.
- Колишня керівниця ресторану Ольга Копилова власною справою зайнялася майже випадково. Поставляти чорноморські морепродукти в київські заклади харчування її надихнув подарунок від однокласника з Криму – це був пакет із рибою.
- За 2019‑й у закладах Копилової побував 1 млн відвідувачів, які з’їли 400 т риби.
- У 2020 році компанія Копилової відвантажувала морепродукти приблизно у 200 супермаркетів і ресторанів, мала власний вилов риби в Одесі.
- За 2021 рік мережа закладів Копилової («Чорноморка», «Анчоусна» і «Оселедцева») в Україні зросла на 100%: під її управлінням було понад 40 ресторанів.
- Перший закордонний заклад «Чорноморки» з’явився за два місяці після російського вторгнення, в центрі курортного міста Констанца в Румунії. Румунська «Чорноморка» пропрацювала трохи більше ніж пів року.
- У грудні 2022 року у Варшаві запрацював перший заклад Czarnomorka.
- На 2022 рік середній чек у «Чорноморках» був €15–20.
- Новацією в закордонних «Чорноморках» стане самообслуговування, без офіціантів. Таким чином мережа працюватиме, зокрема, в Польщі, Литві та Німеччині, розповідала Копилова Forbes у 2022 році.
- На 2023 рік за межами України працює чотири заклади Копилової, в Польщі та Молдові. Це «Чорноморка» та заміський комплекс «Козине місто».
- У найближчих планах Копилової – ще чотири «Чорноморки» в Польщі, а також відкриття в Грузії.