Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії

3 хв читання

Сфера гостинності – це не лише готелі та ресторани, а й також суміжні сфери, в яких важливим є особливий сервіс: бутіки, авіакомпанії, івент-менеджмент, консалтинг, персонал та ін. Чи є майбутнє у таких напрямів діяльності? З цим питанням ми звернулись до Макса Бехешта – фахівця з гостинності, залучення співробітників, надання високого рівня клієнтського сервісу та лідерства, декана César Ritz Colleges та Culinary Arts Academy Switzerland, Lucerne (Swiss Education Group).

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

У відповідь Макс поділився історією з власного досвіду про сервіс, який запамʼятався на все життя, про який хочеться розповідати друзям і колегам. Колись він з вагітною дружиною зупинився в одному з готелів Франкфурта. Перебування було комфортним і приємним, персонал поводився ввічливо, чемно та делікатно. А коли відпустка добігала завершення і настав час виїжджати з номера, на подружжя чекав дуже характерний подарунок. Разом із солодощами, які персонал дарував кожному гостю на знак подяки, Максу і його дружині подарували книжку «Маленький принц».

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 1

Макс Бехешт, фахівець з гостинності, залучення співробітників, надання високого рівня клієнтського сервісу та лідерства

Цей маленький жест не коштував готелю аж надто дорого, проте саме так проявляється сервіс – у дрібничках. Гість залишився задоволений, він розкаже про свою пригоду друзям, залишиться наступного разу саме тут і всім рекомендуватиме це місце для відпочинку та відряджень.

Тож, до чого це все? У будь-якій сфері бізнесу – готельній, будівельній, освітній – власники та персонал завжди стикатимуться з форс-мажорами, такими як природні катаклізми, війни, пандемії. Але зараз ми бачимо, що люди по всьому світу прагнуть повернутись до нормального життя. Саме тому сфера hospitality житиме. А найбільш приголомшливих результатів досягнуть ті ресторатори та готельєри, які навчаться правилам теплого прийому, відкрито ділитимуться знаннями та досвідом з колегами.

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 2
Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 3
Попередній слайд
Наступний слайд

Чим відома Swiss Education Group?

Swiss Education Group (SEG) – лідер серед навчальних закладів з освіти у сфері гостинності в Швейцарії. Це група спеціалізованих шкіл, що пропонують студентам престижну освіту в галузі туризму, готельного та ресторанного бізнесу.

Відомі готельєри, керівники п’ятизіркових готелів і мішленівських ресторанів починали свій кар’єрний шлях у Швейцарії. У SEG навчаються люди з понад 111 національностей з усього світу із загальною чисельністю 6000 осіб.

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 4

До концерну входить п’ять шкіл готельного, ресторанного та туристичного менеджменту, які розташовані на шести найкрасивіших кампусах серед дивовижних ландшафтів Швейцарії:

  • Школа готельного та туристичного бізнесу Cesar Ritz Colleges Switzerland
  • Академія кулінарного мистецтва Culinary Arts Academy Switzerland
  • Інститут готельного менеджменту Hotel Institute Montreux
  • Школа готельного менеджменту та дизайну IHTTI School of Hotel Management
  • Школа готельного менеджменту Swiss Hotel Management School 

Відмінною особливістю навчання в Швейцарії за цими напрямами є те, що протягом академічного семестру студенти мають можливість проходити оплачувану практику в кращих компаніях обраної сфери.

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 5
Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 6
Попередній слайд
Наступний слайд

Swiss Education Group (SEG) потрапив до освітнього рейтингу QS World University. Це рейтинг найкращих вищих навчальних закладів світового значення за показником досягнень у галузі освіти і науки. Розрахований за престижною методикою британської консалтингової компанії Quacquarelli Symonds (QS).

П’ять навчальних закладів SEG опинилися в десятці найкращих у категорії «Менеджмент гостинності та відпочинку»:

  • Swiss Hotel Management School (SHMS) посіла 4-е місце у світовому рейтингу
  • Hotel Institute Montreux (HIM) посів – 6-е місце
  • César Ritz Colleges Switzerland (CRCS) – 7-е
  • Culinary Arts Academy Switzerland (CAAS) – 8-е
  • International Hotel and Tourism Training Institute (IHTTI) – 10-е місце

Цей показник відображає не лише високу якість академічних програм, пропонованих у школах, а й міжнародну репутацію.

Хто представляє Swiss Education Group в Україні?

Офіційний представник SEG в Україні – освітня компанія DEC, яка протягом 22 років є партнером сімʼї у питаннях освіти та розвитку дитини.

Команда експертів DEС разом із сімʼєю проводить стратегічні сесії, результатом яких є покроковий план досягнення освітньої мети дитини з підбором навчальних закладів за кордоном згідно з цінностями, критеріями та цілями родини, чіткими практичними рекомендаціями з підготовки до вступу й успішного навчання. Це комплексний супровід родини на всіх етапах – від зародження ідеї до закінчення навчання. 

За роки досвіду компанія DEC допомогла понад 13 000 студентів отримати бажану освіту в провідних навчальних закладах з 25 країн.

Чи є майбутнє у сфері гостинності в період всесвітньої пандемії /Фото 7

Компанія DEC – лідер у сфері освіти за кордоном та в Україні:

  • Вища та середня освіта за кордоном
  • Мережа шкіл англійської мови
  • Англомовні табори
  • Групові поїздки за кордон
  • Альтернативна середня школа
  • Освітні заходи

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд