Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Чоловіча» криза. Для роботи в АТБ, Auchan і Comfy не вистачає чоловіків. Що придумали найбільші ритейлери для розв’язання проблеми

3 хв читання

Магазин «Auchan Україна» /пресслужба Auchan Україна

Працівниця «Auchan Україна» Фото пресслужба Auchan Україна

У січні 2023 року на одну вакансію в ритейлі претендувало пʼятеро людей, а за рік – тільки двоє. Основна проблема – у напрямах роботи, де потрібні чоловіки призовного віку. Як компанії справляються з кризою кадрів

У грудні 2023 року кількість вакансій у ритейлі відновилася на 94% до довоєнного періоду, йдеться у спільному дослідженні Асоціації ритейлерів України і robota.ua, наданому Forbes. Однак від цього компаніям не стало легше. Протягом минулого року кількість претендентів невпинно падала, поки не досягла позначки 2,1 людини на одну вакансію у грудні. 

Серед причин кризи персоналу – виїзд «білих» і «синіх» комірців за кордон, падіння споживчого попиту і небажання чоловіків влаштовуватися на офіційну роботу, кажуть опитані Forbes ритейлери. 

Чоловіки не хочуть офіційно оформлюватися на роботу, бо компанія подає інформацію до Територіального центру комплектування, кажуть у пресслужбі «АТБ-маркет». У найбільшого ритейлера України мобілізовані близько 10% від загальної кількості чоловічого персоналу – 4000 людей. 

Як ритейлери розв’язують кадрову проблему? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд