Категорія
Компанії
Дата

«Чоловіча» криза. Для роботи в АТБ, Auchan і Comfy не вистачає чоловіків. Що придумали найбільші ритейлери для розв’язання проблеми

Магазин «Auchan Україна» /пресслужба Auchan Україна

Працівниця «Auchan Україна» Фото пресслужба Auchan Україна

У січні 2023 року на одну вакансію в ритейлі претендувало пʼятеро людей, а за рік – тільки двоє. Основна проблема – у напрямах роботи, де потрібні чоловіки призовного віку. Як компанії справляються з кризою кадрів

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

У грудні 2023 року кількість вакансій у ритейлі відновилася на 94% до довоєнного періоду, йдеться у спільному дослідженні Асоціації ритейлерів України і robota.ua, наданому Forbes. Однак від цього компаніям не стало легше. Протягом минулого року кількість претендентів невпинно падала, поки не досягла позначки 2,1 людини на одну вакансію у грудні. 

Серед причин кризи персоналу – виїзд «білих» і «синіх» комірців за кордон, падіння споживчого попиту і небажання чоловіків влаштовуватися на офіційну роботу, кажуть опитані Forbes ритейлери. 

Чоловіки не хочуть офіційно оформлюватися на роботу, бо компанія подає інформацію до Територіального центру комплектування, кажуть у пресслужбі «АТБ-маркет». У найбільшого ритейлера України мобілізовані близько 10% від загальної кількості чоловічого персоналу – 4000 людей. 

Як ритейлери розв’язують кадрову проблему? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні