Категорія
Компанії
Дата

У мереж магазинів проблема – дуже важко знайти нових працівників. Що вигадують найбільші ритейлери, щоб подолати кадровий голод

Наприкінці вересня 2023 року кількість вакансій у ритейлі перевищила довоєнний показник на 27%, підрахували на сайті пошуку роботи Work.ua. Ритейлери досі стикаються з проблемою пошуку працівників через виїзд українців за кордон та дефіцит кваліфікованих кадрів у країні. Fozzy Group і «Епіцентру» частково вдається уникати нестачі персоналу й відкривати нові вакансії. Що вони для цього роблять

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

На початку 2023 року у сфері торгівлі працювало 3,6 млн людей, що майже дорівнює населенню Києва, підрахувала Державна служба зайнятості. Тоді ж, за державними даними, найбільше безробітних громадян було працевлаштовано саме у сфері торгівлі – 20%. Однак великі українські ритейлери цього майже не відчули. 

До великої війни у мережі жорстких дискаунтерів Thrash! штат складався на 95% з чоловіків середнього віку 20-40 років. Так склалося через існуючі бізнес-процеси, що у магазині співробітники є універсальними і їм доводиться виконувати важку фізичну працю, зазначає керівник пресслужби Fozzy Group Іван Пальчевський. Через що строк закриття вакансій наразі у мережі збільшився на 15-20%. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні