Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

У мереж магазинів проблема – дуже важко знайти нових працівників. Що вигадують найбільші ритейлери, щоб подолати кадровий голод

4 хв читання

Наприкінці вересня 2023 року кількість вакансій у ритейлі перевищила довоєнний показник на 27%, підрахували на сайті пошуку роботи Work.ua. Ритейлери досі стикаються з проблемою пошуку працівників через виїзд українців за кордон та дефіцит кваліфікованих кадрів у країні. Fozzy Group і «Епіцентру» частково вдається уникати нестачі персоналу й відкривати нові вакансії. Що вони для цього роблять

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

На початку 2023 року у сфері торгівлі працювало 3,6 млн людей, що майже дорівнює населенню Києва, підрахувала Державна служба зайнятості. Тоді ж, за державними даними, найбільше безробітних громадян було працевлаштовано саме у сфері торгівлі – 20%. Однак великі українські ритейлери цього майже не відчули. 

До великої війни у мережі жорстких дискаунтерів Thrash! штат складався на 95% з чоловіків середнього віку 20-40 років. Так склалося через існуючі бізнес-процеси, що у магазині співробітники є універсальними і їм доводиться виконувати важку фізичну працю, зазначає керівник пресслужби Fozzy Group Іван Пальчевський. Через що строк закриття вакансій наразі у мережі збільшився на 15-20%. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд