Група «Асканія» об’єднує 12 різних бізнесів із загальним виторгом 14 млрд грн. Серед них – вирощування троянд, соуси для McDonald’s, енергетика і навіть лижна траса «Протасів Яр» у Києві. Як їй вдається масштабувати кожен із цих напрямів в умовах війни? Розповідає СЕО групи «Асканія» Сергій Жила.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Коли інші гравці ринку зупинилися і чекають, той, хто інвестує, підписує контракти з новими виробниками чи клієнтами – збільшує частку на ринку», – каже СЕО групи «Асканія» Сергій Жила, 46.
«Асканія» – багатопрофільний холдинг Валерія і Сергія Горбанів. Працює понад 25 років на ринку і об’єднує 12 бізнесів. Серед них – найбільша в Європі компанія з вирощування троянд «Асканія Флора», друга за величиною мережа терміналів самообслуговування в Україні City24, лижна траса «Протасів Яр» у Києві, виробник квасу «Ярило», соусів «Асканія Пак» для McDonald’s і KFC.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.