Категорія
Компанії
Дата

До побачення, Dream Town. Торговий центр Гаріка Корогодського і Олександра Меламуда змінює назву. Як він буде називатися

Торговий центр Dream Town. /Shutterstock

Торговий центр Dream Town. Фото Shutterstock

22 вересня один із найбільших торгових центрів країни Dream Town змінює свою назву. Тепер він буде називатися Dream. Цей ТРЦ складається з двох корпусів, які пофарбували в різні кольори. Та частина, яка розташована між станціями метро «Оболонь» і «Мінська», – жовта, та, що між «Мінською» і «Героїв Дніпра», – фіолетова. Відповідно, вони будуть називатися Dream yellow і Dream berry.

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ребрендинг відбувається в рамках реконцепції бізнесу, яка почалася в 2019 році. Інвестиції в проект склали $12 млн. У ході реконцепції компанія почала кардинально міняти другу частину ТРЦ. Спочатку її позиціонували як торговий майданчик товарів для дому та для дітей. На першому поверсі там працювали в основному меблеві магазини, на другому – дитячі, а на третьому був аквапарк. Однак потік покупців в ТРЦ був невеликий.

Про те, що змінюється в одному з найбільших ТРЦ країни, Forbes поговорив із керуючим директором ТРЦ Романом Ємцем і директором з маркетингу ТРЦ Надією Лінською.

Ми публікуємо скорочену й відредаговану для зрозумілості версію інтерв'ю.

Чому ви вирішили з назви ТРЦ прибрати друге слово?

Роман: Ми прибираємо слово «Town», тому що всі завжди його називали «Dream». Плюс є певний виклик у тому, що їх два. І в назві були цифри: «перший» і «другий». А «другий» завжди гірше, ніж «перший».

Ми довго шукали рішення, як їх все-таки розділити. У нас було кілька варіантів: використовувати в назві різні фрукти, тварин, кольори. Потім довго обговорювали, які саме будуть кольори, як можна пофарбувати.

Врешті прийшли до кольорів, які вже зараз видно на фасаді, жовтого й фіолетового. А частини ТРЦ називатимуться Dream yellow і Dream berry.

Надія: Ще момент. Dream завжди розподілявся між першою і другою частиною, і наше завдання було як раз його об'єднати в один. Ми не позиціюємося, як дві окремі частини, ми одне ціле. Так, ми в двох будівлях, але ми – єдиний Dream, тому в нас ці цифри відпали.

Чому все-таки вибрали розділення кольорами?

Роман: Кольори набагато помітніші людям, які виходять із метро. Раніше вони шукали на вивісці: де перший, а де другий. А зараз бачать одразу жовтий і фіолетовий, і зрозуміло, куди йти.

Вже приходить час, коли все раніше й раніше буде включатися підсвічування. Ми повністю поміняли верхнє світло, підсвічування першого поверху й додали елементи підсвічування на другий – кольори добре буде видно і в темну пору доби.

Також ми додали великі візуальні світлові вивіски на кожен вхід.

У зв'язку з чим виникла необхідність ребрендингу й реконцепції?

Роман: По-хорошому, її треба було робити кілька років назад. Ми проаналізували, як працюють Dream I і Dream II, і, звісно, спробували знайти точки зростання. Ми прийшли до розуміння, що нам потрібно робити реконцепт, тобто міняти ТРЦ зсередини й оновлювати нашу візуальну комунікацію. Тому що це робилося 10 або 11 років тому. Застаріло все: і шрифт, і логотип.

Наприклад, у логотипі був чорний колір, а це неприйнятно в комунікації. Повинен бути зовсім інший набір кольорів, для того щоб були люди. Якщо 10 років тому було все «ок», то зараз вже не так.

Надія: Життєвий цикл торгового центру три-п'ять років, а пройшло вже два життєвих цикли.

Роман: Основна ідея – вирівняти кількість відвідувачів в першому і другому Dream. Це і є точка зростання для торгового центру і той KPI, до якого ми всі прагнемо. У нас тут 100 000 кв. м торговельних площ. І ми маємо стати тим ТРЦ, який дозволить людям більше нікуди на вихідних не виїжджати звідси в пошуках інших розваг.

До побачення, Dream Town. Торговий центр Гаріка Корогодського і Олександра Меламуда змінює назву. Як він буде називатися /Фото 1

Ребрендинг ТРЦ Dream Town. Фото facebook.com/minskiymassiv

Крім візуальної частини, що ще міняється в рамках реконцепції?

Роман: Бізнес-наповнення. Якщо в першій частині Dream ми задоволені складом орендарів на 90%, то в другому у нас йдуть глобальні зміни. Ми відмовляємося від маленького несистемного бізнесу. Замість нього буде великий ритейл категорії «середній мінус» і спортивні аутлети.

Плюс дуже багато шкіл і розваг для дітей, пов'язаних із фізичною активністю. У нас там є «Школа Серебрянських», дві танцювальні студії, шахова школа, творча школа, школа футболу. Зараз ми закінчуємо переговори з балетною студією.

Якір, на якому буде засновано майбутнє другого Dream, – Sinsay (польський продавець одягу й товарів для будинку). Зараз там закінчується ремонт, він буде відкритий із 12 по 16 жовтня.

Бренди, які відповідають концепції «середній мінус» із першого Dream, будуть переміщені до другого. У першому ми закрили фудкорт, залишаємо тільки ресторани з посадкою і офіціантами, а також кав'ярні. З фаст-фуду у нас тут залишаться McDonald's і «Пузата Хата». Вважаю, що цього поки що вистачить.

Фудкорт працюватиме в другому Dream.

Як епідемія вплинула на ваш процес реконцепта?

Роман: Ми б закінчили всю цю історію до початку IV кварталу 2020-го, але ковід відстрочив це. Тому що не тільки ми призупинили програму, пов'язану з фізичним реконцептом, а й великі (системні) орендарі. Вони переносили плани щодо відкриття нових магазинів.

Власник Гарік Корогодський брав участь в обговоренні ребрендингу?

Надія: Безумовно, всі брали участь. Мені здається, це були одні з ключових дійових осіб, які брали і участь, і рішення приймали в тому числі.

І Олександр Меламуд брав участь?

Надія: Звичайно, це завжди був живий діалог і обговорення. Ми не завжди одразу, з першої ноти, приходили до спільного рішення. Враховувалися всі думки, аж до моменту, коли обговорювали назви. Ми навіть проводили додаткове дослідження. Це не були рішення в стилі «я так хочу».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні