Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Хитрий хід». «Сільпо», «Епіцентр», McDonald’s почали залучати на роботу неповнолітніх. Що вони отримали?

3 хв читання

«Сільпо», «Епіцентр», McDonald’s, «Аврора» /пресслужба McDonald’s в Україні

«Сільпо», «Епіцентр», McDonald’s почали залучати на роботу неповнолітніх Фото пресслужба McDonald’s в Україні

«Сільпо» з 2023 року залучає до роботи неповнолітніх. Зараз вони працюють у 82% магазинів. Аналогічним шляхом пішли McDonald’s, «Аврора», «Епіцентр» та інші. Який результат?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

«Просити у батьків новий телефон чи самому на нього заробити у Prostor?» – з таким посилом співробітники drogerie-ритейлера Prostor запустили соціальну кампанію серед своїх дітей. 

Роботою зацікавилися не лише діти співробітників, але й інші підлітки, каже СЕО Prostor Петро Чередніченко. Кампанію вирішили масштабувати перед літніми канікулами: встановили посади, які можуть обійняти неповнолітні, та їхній оклад. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні