Кімберлі Шенк – засновниця екологічного B2B-маркетплейсу Novi і прихильниця науки про дані. Фото: NOVI / Ілюстрація: Shutterstock / Анна Наконечна
Категорія
Свій бізнес
Дата

Кімберлі Шенк створила маркетплейс, який допомагає відомим косметичним брендам знайти екологічні інгредієнти. Чому у цього стартапа велике майбутнє

Кімберлі Шенк – засновниця екологічного B2B-маркетплейсу Novi і прихильниця науки про дані. Фото: NOVI / Ілюстрація: Shutterstock / Анна Наконечна

Кімберлі Шенк завжди тягнуло до даних. Колишня спеціалістка з даних в Eventbrite і Повітряних силах США, Шенк завагітніла у 2017-му і захопилася дослідженням того, що кладуть у її косметичні засоби. Вона почала вивчати інгредієнти і зʼясувала, що деякі з них є поширеними шкідливими хімічними сполуками, які можуть шкодити репродуктивній системі чи навіть гірше.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Тому вона звільнилася з роботи у Domino Data Lab, щоб започаткувати NakedPoppy – косметичну компанію, яка використовує безпечні, екологічні інгредієнти. Знайти такі виявилося зовсім непросто; проблеми із відкритістю у цій галузі були навіть глибші, ніж вона уявляла.

«Саме під час розвитку цього бренду я на собі відчула всі труднощі обмежень ринку інгредієнтів», – розповідає Шенк Forbes. Вона виявила, що суть проблеми у даних, і взялася її вирішувати.

Шенк запустила свою другу компанію Novi у 2019-му, маркетплейс «бізнес до бізнесу» (B2B) для екологічних постачальників. Ринок постачальників компонентів для розробки продуктів оцінюють у $1,5 млрд. Її нова компанія прагне допомогти брендам отримати дані, які дадуть їм змогу знайти більш екологічні інгредієнти. А ще вона інформує покупців про екологічність їхніх готових продуктів і дає поради про те, як зробити їх кращими.

«Кожен інгредієнт виготовляє різний постачальник; стає важко слідкувати за тим, чи інгредієнт «А» від постачальника «4» відповідає вимозі «Х», – каже Шенк. – Уявіть, що компанії треба робити це для сотень продуктів. Це не дає брендам розвиватися так швидко, як вони хочуть. Ми вважаємо, що настав час модернізації».

Стартап уже має сотні клієнтів і став партнером відомих компаній, як-от Sephora і Target. Наразі Novi провела раунд інвестицій Серії А, адже у першій половині 2021-го кількість клієнтів компанії виросла на 300%.

Санфранциська компанія зібрала у цьому раунді $10,3 млн, який очолила фірма Greylock, а Defy Partners та інвестори-янголи Томас Лейтон і Янніс Скуфалос також взяли у ньому участь. Загалом стартап зібрав $11,5 млн і планує спрямувати новий капітал на розвиток платформи і на майбутнє розширення – компанія хоче додати постачальників інгредієнтів для товарів для дому та їжі.

Партнер у Greylock Майк Дубо познайомився із Шенк через спільного друга у Defy, де Шенк називали найкращою спеціалісткою із даних, із якою вони колись працювали. Дубо, частий інвестор у маркетплейсі «бізнес до бізнесу», саме шукав компанію, яка розвивала цю модель у хімічній галузі.

«Під час нашої першої розмови я одразу зрозумів, що її компанія – це саме те, що я шукав, – розповідає Дубо Forbes. – Крім того, компанія була у тренді відкритості інформації про інгредієнти, який захопив ритейлерів і бренди».

Маркетплейс Novi – безкоштовний для брендів, які досліджують інгредієнти, шукають постачальників і дані досліджень чи інформацію про екологічність. Бренди також можуть платити за додаткові опції, наприклад, розробити нові продукти з нуля, завантаживши план продукту.

«Бренди можуть шукати матеріали і тут же купувати їх, адже ми одразу показуємо ціну і терміни виконання замовлення», – розповідає Шенк. Платформа також може оцінити, чи можна продукт маркувати як веганський і чи відповідає він вимогам екологічних програм, таких як Clean у Sephora або Target Clean, адже компанії вбудували ці вимоги у сам застосунок.

Попит на цей сервіс може вирости, адже все більше споживачів хоче більше дійсно екологічних продуктів, і компаніям треба задовольняти це бажання, міркує Шенк.

«Попит споживача на справді екологічні продукти, які відверто показують свій склад, – це, певно, найбільш значний тренд у категорії споживчих товарів загалом, – каже вона. – Приблизно 85% користувачів вимагають цього. Це змушує великі старі бренди переосмислювати увесь їхній ланцюг постачальників». Вона сподівається, що Novi вдасться докласти до цього руку.

«Ми – майбутнє екологічних продуктів, – впевнена Шенк. – Ми перша світова платформа, яка дає брендам дані, щоб у разі потреби вони могли розробити ці продукти навіть з нуля».

Матеріали по темі

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні