Кімберлі Шенк – засновниця екологічного B2B-маркетплейсу Novi і прихильниця науки про дані. Фото: NOVI / Ілюстрація: Shutterstock / Анна Наконечна
Категорія
Свій бізнес
Дата

Кімберлі Шенк створила маркетплейс, який допомагає відомим косметичним брендам знайти екологічні інгредієнти. Чому у цього стартапа велике майбутнє

Кімберлі Шенк – засновниця екологічного B2B-маркетплейсу Novi і прихильниця науки про дані. Фото: NOVI / Ілюстрація: Shutterstock / Анна Наконечна

Кімберлі Шенк завжди тягнуло до даних. Колишня спеціалістка з даних в Eventbrite і Повітряних силах США, Шенк завагітніла у 2017-му і захопилася дослідженням того, що кладуть у її косметичні засоби. Вона почала вивчати інгредієнти і зʼясувала, що деякі з них є поширеними шкідливими хімічними сполуками, які можуть шкодити репродуктивній системі чи навіть гірше.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Тому вона звільнилася з роботи у Domino Data Lab, щоб започаткувати NakedPoppy – косметичну компанію, яка використовує безпечні, екологічні інгредієнти. Знайти такі виявилося зовсім непросто; проблеми із відкритістю у цій галузі були навіть глибші, ніж вона уявляла.

«Саме під час розвитку цього бренду я на собі відчула всі труднощі обмежень ринку інгредієнтів», – розповідає Шенк Forbes. Вона виявила, що суть проблеми у даних, і взялася її вирішувати.

Шенк запустила свою другу компанію Novi у 2019-му, маркетплейс «бізнес до бізнесу» (B2B) для екологічних постачальників. Ринок постачальників компонентів для розробки продуктів оцінюють у $1,5 млрд. Її нова компанія прагне допомогти брендам отримати дані, які дадуть їм змогу знайти більш екологічні інгредієнти. А ще вона інформує покупців про екологічність їхніх готових продуктів і дає поради про те, як зробити їх кращими.

«Кожен інгредієнт виготовляє різний постачальник; стає важко слідкувати за тим, чи інгредієнт «А» від постачальника «4» відповідає вимозі «Х», – каже Шенк. – Уявіть, що компанії треба робити це для сотень продуктів. Це не дає брендам розвиватися так швидко, як вони хочуть. Ми вважаємо, що настав час модернізації».

Стартап уже має сотні клієнтів і став партнером відомих компаній, як-от Sephora і Target. Наразі Novi провела раунд інвестицій Серії А, адже у першій половині 2021-го кількість клієнтів компанії виросла на 300%.

Санфранциська компанія зібрала у цьому раунді $10,3 млн, який очолила фірма Greylock, а Defy Partners та інвестори-янголи Томас Лейтон і Янніс Скуфалос також взяли у ньому участь. Загалом стартап зібрав $11,5 млн і планує спрямувати новий капітал на розвиток платформи і на майбутнє розширення – компанія хоче додати постачальників інгредієнтів для товарів для дому та їжі.

Партнер у Greylock Майк Дубо познайомився із Шенк через спільного друга у Defy, де Шенк називали найкращою спеціалісткою із даних, із якою вони колись працювали. Дубо, частий інвестор у маркетплейсі «бізнес до бізнесу», саме шукав компанію, яка розвивала цю модель у хімічній галузі.

«Під час нашої першої розмови я одразу зрозумів, що її компанія – це саме те, що я шукав, – розповідає Дубо Forbes. – Крім того, компанія була у тренді відкритості інформації про інгредієнти, який захопив ритейлерів і бренди».

Маркетплейс Novi – безкоштовний для брендів, які досліджують інгредієнти, шукають постачальників і дані досліджень чи інформацію про екологічність. Бренди також можуть платити за додаткові опції, наприклад, розробити нові продукти з нуля, завантаживши план продукту.

«Бренди можуть шукати матеріали і тут же купувати їх, адже ми одразу показуємо ціну і терміни виконання замовлення», – розповідає Шенк. Платформа також може оцінити, чи можна продукт маркувати як веганський і чи відповідає він вимогам екологічних програм, таких як Clean у Sephora або Target Clean, адже компанії вбудували ці вимоги у сам застосунок.

Попит на цей сервіс може вирости, адже все більше споживачів хоче більше дійсно екологічних продуктів, і компаніям треба задовольняти це бажання, міркує Шенк.

«Попит споживача на справді екологічні продукти, які відверто показують свій склад, – це, певно, найбільш значний тренд у категорії споживчих товарів загалом, – каже вона. – Приблизно 85% користувачів вимагають цього. Це змушує великі старі бренди переосмислювати увесь їхній ланцюг постачальників». Вона сподівається, що Novi вдасться докласти до цього руку.

«Ми – майбутнє екологічних продуктів, – впевнена Шенк. – Ми перша світова платформа, яка дає брендам дані, щоб у разі потреби вони могли розробити ці продукти навіть з нуля».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні