Ріанна. /Getty Images
Категорія
Найбагатші
Дата

Ріанна тепер офіційно мільярдерка. Як співачка стала найбагатшою музиканткою на планеті

3 хв читання

Ріанна. Фото Getty Images

Коли Робін Фенті, відома світу як Ріанна, запустила Fenty Beauty у 2017 році, то хотіла створити косметичну компанію, яка б «враховувала потреби різних жінок». Це принесло несподівані наслідки: лінія краси допомогла їй увійти у один із найексклюзивніших клубів світу – клуб мільярдерів.

За оцінками Forbes, власний капітал Ріанни нині складає $1,7 млрд, що робить її найбагатшою музиканткою у світі і другою найбагатшою жінкою в індустрії розваг після Опри Вінфрі. Але не музика зробила її багатою.

Більша частина її багатства (приблизно $1,4 млрд) припадає на її частку у Fenty Beauty, в якій, за підтвердженими даними Forbes, їй належить 50%. Решта ж – це частка, яка варта приблизно $270 млн, у компанії нижньої білизни Savage x Fenty, а також заробітки від карʼєри популярної співачки і акторки.

Хоч барбадоська співачка не єдина знаменитість, яка використовує свою присутність у соцмережах – у неї 101 млн послідовників в Instagram і 102,5 млн у Twitter – для розвитку бренду краси, вона у цьому найуспішніша. Fenty Beauty, 50% якої належить французькому конгломерату розкішних товарів LVMH (його очолює Бернар Арно, друга найбагатша людина у світі), вперше вийшла у світ у 2017-му і мала на меті інклюзивність. 

Продукти компанії пропонували широку палітру кольорів – основа під макіяж виходила у 50 кольорах, серед яких були і рідкісні відтінки для жінок із темним кольором шкіри, – а до рекламної кампанії залучали велике розмаїття людей.

Доступні онлайн і у магазинах Sephora, якими також володіє LVMH, продукти стали миттєво успішними. За даними LVMH, до 2018-го, першого повного календарного року, лінія приносила понад $550 млн річного виторгу, обійшовши бренди інших знаменитостей, як-от Kylie Cosmetics Кайлі Дженнер, KKW Beauty Кім Кардашʼян Вест і Honest Company Джессіки Альби.

«Багато жінок вважало, що не існувало бренду, який би виробляв косметику для їхнього кольору шкіри. Були світлий, помірно світлий, помірно темний і темний відтінки, – каже Шеннон Койн, співзасновниця Bluestock Advisors, консалтингової фірми зі споживання продуктів. – Та всі ми знаємо, що відтінків значно більше. Ріанна запустила перший бренд, який відкрито заявив, що хоче задовольнити потребу усіх цих різноманітних людей».  

Ріанна тепер офіційно мільярдерка. Як співачка стала найбагатшою музиканткою на планеті /Фото 1

Ріанна (праворуч) і A$AP Rocky на зйомках кліпу у Бронксі 11-го липня 2021-го у місті Нью-Йорк. Фото RAYMOND HALL/GC IMAGES

Хоч під час пандемії продажі косметики впали, бʼюті-компанії вартують як ніколи багато. Акції великих конгломератів краси, як-от Estee Lauder і LʼOreal, знову зросли у ціні, досягнувши історичних вершин і оцінок вартості, що у 7,5 (або більше) разів перевищують річний виторг компаній. А тим часом незалежні бренди, приміром Beautycounter і Charlotte Tilbury, цього року підписали угоди з інвестиційними фірмами за оцінки вартості у мільярд доларів.

Це хороша новина для Ріанни. Завдяки вражаючим мультиплікаторам, які застосовують до трейдингу бʼюті-компаній на біржі, за оцінками Forbes, Fenty Beauty варта $2,8 млрд. І все вказує на те, що компанія продовжить рости. У щорічному звіті 2020-го LVMH сказав, що Fenty Skin, яка почала роботу минулого року, показала «багатообіцяючий початок» і «викликала безпрецедентний ажіотаж», а Fenty Beauty «підтримує свою репутацію провідного бренда макіяжу».

Не лише Fenty Beauty є такою успішною компанією у портфелі Ріанни. У лютому її лінія нижньої білизни Savage x Fenty зібрала $115 млн інвестицій за оцінки вартості у $1 млрд. Компанія, що почала роботу у 2018-му як спільне дітище із TechStyle Fashion Group, у своїх лавах акціонерів має топових інвесторів, таких як Marcy Venture Partners, яка належить Jay-Z, і фірма приватного капіталу L. Catterton (інвестором якої виступає Бернар Арно). В руках у Ріанни, за оцінками Forbes, 30% Savage x Fenty. За деякими даними, нещодавні інвестиції використають для розширення клієнтської бази і нерухомості.

Та не все, до чого торкається Ріанна, перетворюється на золото. У лютому LVMH і Ріанна у заяві для Forbes підтвердили, що їм довелося закрити іншу спільну справу – дім розкішної моди і аксесуарів також під назвою Fenty. Почавши роботу у 2019-му, Fenty хотіла далі поширювати інклюзивність і запропонувати одяг широкого різноманіття розмірів. Та як і багато інших розкішних брендів, цей постраждав від пандемії. Остання його колекція вийшла у листопаді 2020-го.

Єдине, на що скаржаться фанати, – її зайнятість в індустрії моди і краси. Співачка, яка раніше випускала один альбом майже щороку, не створила жодного альбому з часу виходу Anti у 2016-му.

З фінансової точки зору, це зовсім не проблема. «Вона створює бренд, в центрі якого не вона сама. Справа не лише в Ріанні, – каже консультантка Койн. – Навіть якщо вам її музика не до смаку, вона створила справжній стиль у моді та індустрії краси». 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд