Фото надані PR-відділом Respublika Park
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл

4 хв читання

Фото надані PR-відділом Respublika Park

ТРЦ Respublika Park – інноваційний та унікальний комплекс, один із найбільших центрів у Європі площею 300 000 кв. м, з великим живим парком під дахом і суперсучасним розважальним центром.

Тут розташовано понад пів тисячі магазинів і 50 ресторанів, а сам центр забезпечив 5000 нових робочих місць.

Топменеджери у галузі ритейлу та керівництво ТРЦ Respublika Park розповіли Forbes, як новий проєкт сприятиме розвитку ритейлу в Україні.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ультрасучасні рішення зближують ТРЦ із гостями й економлять ресурси

Юлія Щаслива

Юлія Щаслива

СЕО ТРЦ Respublika Park

Respublika Park показує новий рівень у галузі дизайну інтерʼєру, шопінгу, наповненості розважального сегмента і принципово нового формату суспільного простору.

Ніколи раніше у ТРЦ не використовувалися технології такого рівня автоматизації та диджиталізації. У ритейлі, як і в інших сегментах, бізнес неможливо уявити без ІТ, фокус команди націлений на digital mall, впровадження систем комунікації та сервісів і повну автоматизацію всіх процесів. Ультрасучасні рішення зближують ТРЦ із гостями, ТРЦ з орендарями, що відчутно підвищує ефективність роботи й економить ресурси.

Окремої уваги заслуговує диджитальне рішення для орендарів. Розроблені єдині стандарти взаємодії та процеси обробки безпосередньо в CRM-системі запущені ще на етапі відкриття. Орендар формує звернення в особистому кабінеті на порталі, після чого його обробляє служба сервісу ТРЦ згідно із SLA (service level agreement). Вже зараз ми бачимо ефективність цього рішення й отримуємо позитивні відгуки від партнерів. Електронний документообіг і повна автоматизація всіх процесів взаємодії з орендарями будуть реалізовані у І кварталі 2022 року.

Мережні рішення Cisco останнього покоління підтримують всі бізнес-процеси ТРЦ

Валерій Береговий

Валерій Береговий

СЕО Accord Group

Уперше в Україні ІТ-інфраструктуру торгового центру побудовано компанією Accord Group на базі рішень Cisco останнього покоління. Це дозволяє не тільки забезпечити бізнес-потреби ТРЦ та оптимізувати роботу ІТ-служби, а й робить Respublika Park орендодавцем нового типу.

Центр бере на себе завдання забезпечити орендарів цифровими сервісами «під ключ» і, крім того, надає додаткові відомості для аналізу споживацької поведінки.

Так, наприклад, Wi-Fi у ТРЦ побудований з урахуванням реалізації концепції гіперлокації, яка дозволяє відслідковувати та збирати дані про кількість відвідувачів, час, який вони проводять у ТРЦ, будувати маршрути та збирати інформацію про «мертві зони».

Respublika Park – приклад якісної цифрової трансформації в ритейлі

Юлія Книгницька

Юлія Книгницька

Менеджерка напряму мідмаркет у Cisco Українa

Усі ІТ-сегменти ТРЦ (мережа, WiFi, ЦОД, кібербезпека) реалізовані виключно на основі новітнього обладнання та ПЗ Cisco. Завдяки підходу Software Defined Networking усі системи інтегровані в єдину фізичну мережу та розділені логічно на сегменти, а операції з налаштування, моніторингу й усуненню несправностей замість адміністратора виконує програма. Вивільнений ресурс IT-фахівців спрямований на вирішення креативних завдань і створення диджитал-сервісів для відвідувачів та орендарів. Respublika Park – приклад якісної цифрової трансформації в ритейлі.

ТРЦ Respublika Park одним із перших упровадив систему безпеки з використанням нейромережі та штучного інтелекту

Олександр Курінний

Олександр Курінний

Генеральний директор AxxonSoft

Комплексна система безпеки (КСБ) на об’єкті побудована на програмній платформі від компанії AxxonSoft з інтеграцією підсистем СКУД, ОС, POS, модулів розпізнавання облич, автономерів та підрахунку відвідувачів у єдине інформаційне середовище.

На об’єкті встановлено близько 1000 камер відеоспостереження, які реалізують функції найсучаснішої інтелектуальної відеоаналітики, потрібної як для служби безпеки, так і для маркетингу. ТРЦ Respublika Park одним із перших упровадив систему безпеки (Axxon Intellect та Axxon NEXT) на базі відеоаналітики з використанням нейромережі та систем штучного інтелекту (AI).

Система оцінює гарячі та холодні зони, аналізує маршрути та споживчу поведінку відвідувачів, дозволяє за лічені хвилини знайти загублену дитину або утворену чергу, виявити випадки шахрайства й оперативно зреагувати на ситуацію, заощаджуючи час та оберігаючи емоційний стан відвідувачів.

Всі послуги, отримання яких займає час та утворює черги, будуть додані в мобільний додаток Respublika Park

Олександр Андронік

Олександр Андронік

CEO Sales'Up

Мобільний додаток SalesʼUp для Respublika Park – це розширення диджиталу для кінцевого споживача, завдання якого – зробити перебування в ТРЦ максимально зручним і комфортним. Всередині мобільного додатка реалізована навігація, визначення місцерозташування проводиться з точністю до кількох метрів.

Навігація передбачає побудову маршрутів, формування Wish List для відвідування бажаних магазинів і пошук автомобіля на паркувальному майданчику. Безпосередньо із застосунку можна оплатити паркінг та поповнити карти розважального центру Neopolis.

Всі послуги, отримання яких займає час та утворює черги, будуть додані в мобільний додаток Respublika Park вже на початку року. Унікальна платформа програми лояльності дозволяє гостям накопичувати бали за виконані покупки й отримувати додаткові знижки безпосередньо в телефоні, враховуючи профіль і переваги користувача, а також брати участь у регулярних розіграшах ТРЦ. 

Підключення торгівельних майданчиків до ланцюжка цифровізації посилює динаміку розвитку ритейлу

Ігор Хижняк

Ігор Хижняк

CEO Comfy

Ритейл сьогодні – одна з найтехнологічніших галузей. Трафік нашого сайту більше ніж на 85% мобільний, а клієнти дедалі частіше купують будь-які товари у мобільному додатку. Співробітники наших магазинів у спеціальних додатках не лише оформлюють покупку товарів, а й проходять адаптацію та навчання. Комерційна служба за допомогою big data прогнозує попит, планує поставки та керує запасами. 

Дуже круто, що до цього ланцюжка активно підключаються й великі торговельні майданчики з рішеннями від провідних міжнародних гравців. Це посилює динаміку розвитку галузі та створює додаткову цінність для всіх – від покупців до вендорів.

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 1

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 2

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 3

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 4

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 5

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Respublika Park. Як ІТ-технології трансформують ритейл /Фото 6

Фото надані PR-відділом Respublika Park

Попередній слайд
Наступний слайд

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд