Рекламний ринок на телебаченні у 2023-му зріс на 45%. На каналах навіть з`явився брак вільних слотів для реклами. Це дозволило медіагрупам впевнено себе почувати – в середньому їхній виторг зріс на 40%. Найбільше зростання – у онлайн-ЗМІ. Як українські медіа пережили другий рік великої війни
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У 2023 році ринок прямої реклами зріс до 3,5 млрд грн з 2,3 млрд грн роком раніше, розповідає директор по ТВ-інвестиціям і баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак. Рівень заповнюваності рекламних слотів у прайм-тайм був близьким до 100%. Майже всі великі рекламодавці повернулися в ефір, додає він.
Серед великих телегруп лідером по виторгу залишається Starlight Media. Однак найбільше зростання у «24 каналу».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.