Нове число Forbes Ukraine – особливий випуск. На обкладинці – мисткиня Анна Сапон з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Серед звичних матеріалів про підприємництво та економіку – унікальна інтеграція мистецтва і бізнесу, створена у співпраці з Українським музеєм сучасного мистецтва (UMCA) та 10 видатними сучасними українськими митцями і мисткинями. Чому Forbes було важливо зробити цей проєкт, пояснює головний редактор Борис Давиденко
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ви триматимете в руках випуск Forbes, якого ніколи не було до і, маю сумнів, що буде, в майбутньому. Це – журнал-виставка, висловлювання десятьох провідних українських митців на тему дорослішання нашого суспільства.
Досвідчені читачі скептично запитають: «У чому унікальність? Колаборації митців зі ЗМІ – часте явище». Я буду наполягати на прикметнику «унікальний».
Наш креативний директор Максим Золоєдов придумав нестандартний хід – запропонував митцям поглянути на журнал як на виставковий простір, де творчість може бути всюди: у контенті, на папері, у процесі створення тощо.
Реалізувати задум нам допомогла мистецтвознавиця і кураторка Ольга Балашова з колегами, за що ми їм щиро вдячні.
Результат восьмимісячної роботи – твори Тіберія Сільваші, Жанни Кадирової, Павла Макова, Алевтини Кахідзе і ще шістьох митців у журналі Forbes.
Частина робіт вам точно сподобається. Але мети «подобатися» у цього проєкту немає, інша річ – спровокувати нові думки, емоції та дискусію. Надмета – зблизити український бізнес і митців. Віримо, що ця «суміш» здатна багато зробити для позитивних змін в Україні.
Наш «музейний» номер починається з обкладинки. Одні з учасників – художники з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Анна Сапон переосмислила наше лого.
За 107 років існування Forbes його логотип змінювався 18 разів, але таким по-художньому сміливим і вільним, яким його побачила Анна, «солідний» бренд не був ніколи.
Окрім творення в atelienormalno, Анна працює у столичному Auchan, пакує хліб.
Чому вона вирішила перемалювати лого з обкладинки? Тому що дорослі суспільства відкриті до інакшості й цінують неординарні ідеї.
Ми повністю згодні.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.