Категорія
Лідерство
Дата

Дорослі суспільства відкриті до інакшості. На обкладинці журналу Forbes Ukraine – художниця Анна Сапон, на сторінках – роботи десятьох українських митців. Інструкція з навігації сенсами нового номеру від головреда Forbes

1 хв читання

Нове число Forbes Ukraine – особливий випуск. На обкладинці – мисткиня Анна Сапон з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Серед звичних матеріалів про підприємництво та економіку – унікальна інтеграція мистецтва і бізнесу, створена у співпраці з Українським музеєм сучасного мистецтва (UMCA) та 10 видатними сучасними українськими митцями і мисткинями. Чому Forbes було важливо зробити цей проєкт, пояснює головний редактор Борис Давиденко

Ви триматимете в руках випуск Forbes, якого ніколи не було до і, маю сумнів, що буде, в майбутньому. Це – журнал-виставка, висловлювання десятьох провідних українських митців на тему дорослішання нашого суспільства.

Досвідчені читачі скептично запитають: «У чому унікальність? Колаборації митців зі ЗМІ – часте явище». Я буду наполягати на прикметнику «унікальний».

Наш креативний директор Максим Золоєдов придумав нестандартний хід – запропонував митцям поглянути на журнал як на виставковий простір, де творчість може бути всюди: у контенті, на папері, у процесі створення тощо.

Реалізувати задум нам допомогла мистецтвознавиця і кураторка Ольга Балашова з колегами, за що ми їм щиро вдячні.

Результат восьмимісячної роботи – твори Тіберія Сільваші, Жанни Кадирової, Павла Макова, Алевтини Кахідзе і ще шістьох митців у журналі Forbes.

Частина робіт вам точно сподобається. Але мети «подобатися» у цього проєкту немає, інша річ – спровокувати нові думки, емоції та дискусію. Надмета – зблизити український бізнес і митців. Віримо, що ця «суміш» здатна багато зробити для позитивних змін в Україні.

Наш «музейний» номер починається з обкладинки. Одні з учасників – художники з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Анна Сапон переосмислила наше лого.

Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Наш «музейний» номер починається з обкладинки. Одні з учасників – художники з «Ательєнормально», майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Анна Сапон переосмислила наше лого. За 107 років існування Forbes його логотип змінювався 18 разів, але таким по-художньому сміливим і вільним, яким його побачила Анна, «солідний» бренд не був ніколи. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

За 107 років існування Forbes його логотип змінювався 18 разів, але таким по-художньому сміливим і вільним, яким його побачила Анна, «солідний» бренд не був ніколи.

Окрім творення в atelienormalno, Анна працює у столичному Auchan, пакує хліб.

Чому вона вирішила перемалювати лого з обкладинки? Тому що дорослі суспільства відкриті до інакшості й цінують неординарні ідеї.

Ми повністю згодні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні