Категорія
Лідерство
Дата

Дорослі суспільства відкриті до інакшості. На обкладинці журналу Forbes Ukraine – художниця Анна Сапон, на сторінках – роботи десятьох українських митців. Інструкція з навігації сенсами нового номеру від головреда Forbes

1 хв читання

Нове число Forbes Ukraine – особливий випуск. На обкладинці – мисткиня Анна Сапон з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Серед звичних матеріалів про підприємництво та економіку – унікальна інтеграція мистецтва і бізнесу, створена у співпраці з Українським музеєм сучасного мистецтва (UMCA) та 10 видатними сучасними українськими митцями і мисткинями. Чому Forbes було важливо зробити цей проєкт, пояснює головний редактор Борис Давиденко

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

Ви триматимете в руках випуск Forbes, якого ніколи не було до і, маю сумнів, що буде, в майбутньому. Це – журнал-виставка, висловлювання десятьох провідних українських митців на тему дорослішання нашого суспільства.

Досвідчені читачі скептично запитають: «У чому унікальність? Колаборації митців зі ЗМІ – часте явище». Я буду наполягати на прикметнику «унікальний».

Наш креативний директор Максим Золоєдов придумав нестандартний хід – запропонував митцям поглянути на журнал як на виставковий простір, де творчість може бути всюди: у контенті, на папері, у процесі створення тощо.

Реалізувати задум нам допомогла мистецтвознавиця і кураторка Ольга Балашова з колегами, за що ми їм щиро вдячні.

Результат восьмимісячної роботи – твори Тіберія Сільваші, Жанни Кадирової, Павла Макова, Алевтини Кахідзе і ще шістьох митців у журналі Forbes.

Частина робіт вам точно сподобається. Але мети «подобатися» у цього проєкту немає, інша річ – спровокувати нові думки, емоції та дискусію. Надмета – зблизити український бізнес і митців. Віримо, що ця «суміш» здатна багато зробити для позитивних змін в Україні.

Наш «музейний» номер починається з обкладинки. Одні з учасників – художники з atelienormalno, майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Анна Сапон переосмислила наше лого.

Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Наш «музейний» номер починається з обкладинки. Одні з учасників – художники з «Ательєнормально», майстерні для митців із синдромом Дауна та без. Анна Сапон переосмислила наше лого. За 107 років існування Forbes його логотип змінювався 18 разів, але таким по-художньому сміливим і вільним, яким його побачила Анна, «солідний» бренд не був ніколи. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

За 107 років існування Forbes його логотип змінювався 18 разів, але таким по-художньому сміливим і вільним, яким його побачила Анна, «солідний» бренд не був ніколи.

Окрім творення в atelienormalno, Анна працює у столичному Auchan, пакує хліб.

Чому вона вирішила перемалювати лого з обкладинки? Тому що дорослі суспільства відкриті до інакшості й цінують неординарні ідеї.

Ми повністю згодні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд