Провайдери, які обіцяють абонентам стабільний інтернет під час блекаутів, мають довгі черги на підключення нових абонентів. Чому вони на цьому нічого не зароблять
«Це перше літо за останні пʼять років, коли нам не потрібно робити маркетингові акції, щоб зберегти базу абонентів», – каже засновник провайдера Lanet Віктор Мазур. За червень провайдер отримав 1400 заявок на підключення. «Літо – це період найбільшої міграції абонентів, але притік зараз у рази більший, ніж відтік», – додає він.
У липні ситуація з відключенням світла в Україні загострилася. Це спровокувало попит на так званий стійкий до блекаутів домашній інтернет. У виграші – провайдери, які пропонують інтернет на технології PON чи потужно вклались в акумулятори для свого обладнання.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.