Провайдери, які обіцяють абонентам стабільний інтернет під час блекаутів, мають довгі черги на підключення нових абонентів. Чому вони на цьому нічого не зароблять
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
«Це перше літо за останні пʼять років, коли нам не потрібно робити маркетингові акції, щоб зберегти базу абонентів», – каже засновник провайдера Lanet Віктор Мазур. За червень провайдер отримав 1400 заявок на підключення. «Літо – це період найбільшої міграції абонентів, але притік зараз у рази більший, ніж відтік», – додає він.
У липні ситуація з відключенням світла в Україні загострилася. Це спровокувало попит на так званий стійкий до блекаутів домашній інтернет. У виграші – провайдери, які пропонують інтернет на технології PON чи потужно вклались в акумулятори для свого обладнання.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.