«Я справді думаю, що майбутнє соціальних взаємодій за месенджерами, але із соціальними мережами, що привʼязані до них», – каже співзасновник і гендиректор IRL Авраам Шафі. Фото facebook.com/abeshafi
Категорія
Інновації
Дата

Думаєте, що на ринку немає місця для ще одного месенджера? Стартап IRL кинув виклик Facebook і вже оцінюється в $1 млрд

2 хв читання

«Я справді думаю, що майбутнє соціальних взаємодій за месенджерами, але із соціальними мережами, що привʼязані до них», – каже співзасновник і гендиректор IRL Авраам Шафі. Фото facebook.com/abeshafi

Якщо ви американський підліток, то ви певно знайомі із застосунком-месенджером за назвою IRL. Решта ж, вірогідно, про нього не чула – окрім, звісно, великих технологічних інвесторів, які засипали стартап грошима під час останнього раунду інвестицій

У раунді інвестицій Серії С, який очолив SoftBank, IRL отримав $170 млн за оцінки вартості в $1,1 млрд. Дворічний застосунок до цього зібрав приблизно $30 млн від інвесторів, серед яких Founder’s Fund, Goodwater Capital і Floodgate Fund. Тепер у застосунка 20 млн активних користувачів щомісяця, які надсилають по 100 млн повідомлень на день.

«За останній рік ми чітко зрозуміли, що можемо зробити із IRL і що взагалі можливо зробити впродовж наступних десяти років, і ми від цього в захваті», – ділиться Авраам Шафі, співзасновник і гендиректор компанії.

IRL, може, і молода компанія, але вона проживає своє третє життя, якщо не більше. IRL означає In Real Life, тобто «в реальному житті», і від початку Шафі створював застосунок-календар для молоді. «Нове покоління не використовує Facebook Events. Ніхто – ніхто – не сидить у Facebook», – каже він.

А потім прийшов COVID-19, зачинивши всіх удома. IRL став головним календарем для всього, що відбувається у цифровому або іншому режимі. Далі компанія знову змінила курс, коли помітила, що користувачі стали активно використовувати можливість переписки у застосунку.

Тепер Шафі сподівається, що додаткові інвестиції допоможуть йому втілити нове бачення для IRL. Він хоче перетворити свій застосунок на місце, де можна планувати події, а також спілкуватися з приводу них.

Нині люди загалом роблять так: використовують один застосунок (скажімо, Facebook) для створення події і сповіщення про неї учасників, а потім ще один – для обговорення деталей події (за допомогою текстових повідомлень, е-листів або якось іще).

IRL прагне закласти всі ці можливості в один застосунок. По суті, його застосунок став месенджером. «Користувачі можуть тут знайти для себе події та групи, але це все одно веде до спілкування», – пояснює Шафі.

Як же IRL заробляє гроші? Шафі хоче піти тим же шляхом, що й інші нові соціальні медіа, і уникнути традиційних рекламних підходів. Замість цього він сподівається запровадити якусь форму підписки на продукти – можливо, комбінацію підписок.

IRL запускав пілотну програму минулого січня, яка дозволяла 25 інфлюенсерам організовувати платні групові чати. Вони зібрали 1000 підписників, які платять у середньому $70 на місяць, – непоганий початок.

IRL може зосередитися на підписках, плату за які він розділятиме з інфлюенсерами. А може обрати ті, які продаються безпосередньо користувачам для отримання особливих послуг чи переваг від застосунку, як в платному плані Nitro від застосунку Discord.

«Потреба споживача у спілкуванні зросла до небес, і це наша можливість допомогти людям знайти своє коло спілкування, – говорить Шафі. – Можна сказати, що ми стали мислити ширше».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні