«Я справді думаю, що майбутнє соціальних взаємодій за месенджерами, але із соціальними мережами, що привʼязані до них», – каже співзасновник і гендиректор IRL Авраам Шафі. Фото facebook.com/abeshafi
Категорія
Інновації
Дата

Думаєте, що на ринку немає місця для ще одного месенджера? Стартап IRL кинув виклик Facebook і вже оцінюється в $1 млрд

«Я справді думаю, що майбутнє соціальних взаємодій за месенджерами, але із соціальними мережами, що привʼязані до них», – каже співзасновник і гендиректор IRL Авраам Шафі. Фото facebook.com/abeshafi

Якщо ви американський підліток, то ви певно знайомі із застосунком-месенджером за назвою IRL. Решта ж, вірогідно, про нього не чула – окрім, звісно, великих технологічних інвесторів, які засипали стартап грошима під час останнього раунду інвестицій

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

У раунді інвестицій Серії С, який очолив SoftBank, IRL отримав $170 млн за оцінки вартості в $1,1 млрд. Дворічний застосунок до цього зібрав приблизно $30 млн від інвесторів, серед яких Founder’s Fund, Goodwater Capital і Floodgate Fund. Тепер у застосунка 20 млн активних користувачів щомісяця, які надсилають по 100 млн повідомлень на день.

«За останній рік ми чітко зрозуміли, що можемо зробити із IRL і що взагалі можливо зробити впродовж наступних десяти років, і ми від цього в захваті», – ділиться Авраам Шафі, співзасновник і гендиректор компанії.

IRL, може, і молода компанія, але вона проживає своє третє життя, якщо не більше. IRL означає In Real Life, тобто «в реальному житті», і від початку Шафі створював застосунок-календар для молоді. «Нове покоління не використовує Facebook Events. Ніхто – ніхто – не сидить у Facebook», – каже він.

А потім прийшов COVID-19, зачинивши всіх удома. IRL став головним календарем для всього, що відбувається у цифровому або іншому режимі. Далі компанія знову змінила курс, коли помітила, що користувачі стали активно використовувати можливість переписки у застосунку.

Тепер Шафі сподівається, що додаткові інвестиції допоможуть йому втілити нове бачення для IRL. Він хоче перетворити свій застосунок на місце, де можна планувати події, а також спілкуватися з приводу них.

Нині люди загалом роблять так: використовують один застосунок (скажімо, Facebook) для створення події і сповіщення про неї учасників, а потім ще один – для обговорення деталей події (за допомогою текстових повідомлень, е-листів або якось іще).

IRL прагне закласти всі ці можливості в один застосунок. По суті, його застосунок став месенджером. «Користувачі можуть тут знайти для себе події та групи, але це все одно веде до спілкування», – пояснює Шафі.

Як же IRL заробляє гроші? Шафі хоче піти тим же шляхом, що й інші нові соціальні медіа, і уникнути традиційних рекламних підходів. Замість цього він сподівається запровадити якусь форму підписки на продукти – можливо, комбінацію підписок.

IRL запускав пілотну програму минулого січня, яка дозволяла 25 інфлюенсерам організовувати платні групові чати. Вони зібрали 1000 підписників, які платять у середньому $70 на місяць, – непоганий початок.

IRL може зосередитися на підписках, плату за які він розділятиме з інфлюенсерами. А може обрати ті, які продаються безпосередньо користувачам для отримання особливих послуг чи переваг від застосунку, як в платному плані Nitro від застосунку Discord.

«Потреба споживача у спілкуванні зросла до небес, і це наша можливість допомогти людям знайти своє коло спілкування, – говорить Шафі. – Можна сказати, що ми стали мислити ширше».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні