Володимир Панченко – серійний підприємець, який побудував три успішні компанії й одну перспективну. Що його драйвить знову й знову починати з нуля і що допомагає досягати одиниці?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Володимир Панченко, 40, з усмішкою розповідає, як «підіймав раунд» для свого першого проєкту. Було це в 2007‐му, а «стартапом» стала поїздка на етап чемпіонату світу з ралі в Уельсі. Панченко робив тоді щотижневу телепрограму про автоспорт «Мегадрайв» на каналі «Мегаспорт» і будь‐що хотів зробити сюжет з Уельсу. Ціна питання – $10 000. Потенційний інвестор щодня бігав із Річкового вокзалу, що на столичному Подолі, до тодішньої площі Льва Толстого. «Я біг із ним і пітчив. Було дуже зле кілька разів. Але я не здавався», – згадує Панченко. Гроші він отримав.
18 років по тому в підприємницькому портфоліо Панченка – чотири компанії: Suntechsoft, Skins.Cash, DMarket та Portal AI, понад $36 млн залучених інвестицій, один із найвдаліших «українських» екзитів – DMarket. «Він успішний серійний підприємець із купою регалій», – констатує генеральний партнер Hypra Ігор Перція. Та додає, що Панченко вже на тому рівні, коли інвестори готові вкладати гроші не стільки в його бізнес, скільки в його імʼя.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.