Брати Олег і Юрій Заремби, засновники AiSDR. /Станіслав Іванов, для Forbes Ukraine
Категорія
Інновації
Дата

Трансформатори професій. Брати Заремби створили ШІ-альтернативу людині на ринку «холодних» продажів. Скільки вони можуть на цьому заробити

Брати Олег (зліва) і Юрій Заремби, засновники AiSDR. Фото Станіслав Іванов, для Forbes Ukraine

Брати Заремби, засновники стартапу AiSDR, який створює персоналізовані електронні рекламні кампанії, впевнені, що у майбутньому машини продаватимуть іншим машинам. Їхній ШІ‐продавець уміє брати дані адресата з LinkedIn та писати і розсилати персоналізовані листи й уже приніс сотні тисяч доларів виторгу і клієнта зі списку Fortune 500 з капіталізацією понад $250 млрд. Чи дійсно у технології таке велике майбутнє, як сподіваються підприємці?

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

«Я побачив, наскільки він талановитий, наскільки добре пише», – сипле компліментами на адресу ChatGPT український технопідприємець Юрій Заремба. На момент презентації хайпового чат‐бота у жовтні 2022 року Заремба був керівним директором компанії AXDRAFT – стартапу, який він заснував разом із братом Олегом у 2017‐му.

AXDRAFT, що автоматизує створення юридичних документів, наприкінці 2020 року поглинула американська корпорація Onit. Засновники залишилися у проєкті на топменеджерських позиціях, проте шукали спосіб розвʼязати проблему з плином кадрів. Точніше з sales development representative, або ж SDR, – наймолодшими фахівцями в ієрархії відділу продажів.

Завдання менеджера на цьому етапі – знайти та зацікавити потенційного клієнта у продукті, домовитися про зустріч і передати на наступний рівень для закриття угоди. Вартість утримання такого працівника у США, за оцінкою Юрія, приблизно $80 000 на рік. Стандартний місячний KPI дорівнює 1000 відправлених листів або 10 заброньованим зустрічам. Проте через тисячі листів та дзвінків без відповіді люди швидко вигорають і звільняються. Експерименти Заремб із нейромережевим чат‐ботом від OpenAI показали, що технологія непогано справляється з написанням комерційних листів. Чом би не використати це для розвʼязання проблеми? Невдовзі Заремби запустили стартап AiSDR, ідея якого зводилася до наступного: створити альтернативу людині на ринку «холодних» продажів, використовуючи можливості штучного інтелекту.

Продукт – ШІ‐продавця – презентували у серпні 2023‐го. Він уміє брати дані адресата з LinkedIn та клієнтських баз даних, а також писати і розсилати персоналізовані листи. Якщо потенційний покупець відповідає на лист, алгоритм реагує на запитання й працює з запереченнями. Результативний діалог має завершитися бронюванням зустрічі зі справжнім менеджером.

«Він робить повний цикл продажу», – каже Заремба‐старший. Аби застрахуватися від «галюцинацій», якими часто грішить генеративний ШІ, засновники загнали алгоритм у тісні рамки на рівні системи. Якщо бот не знає відповіді на запитання клієнта, він не вигадує, а використовує вшитий фінт: пише, що це дуже класне питання, і радить обговорити його з наступним менеджером з продажу на персональній зустрічі.

На кінець листопада компанія мала 41 клієнта, серед яких техногігант зі списку Fortune 500 із капіталізацією понад $250 млрд. Виторг AiSDR за цей період – $380 000. Яка стеля на ринку, розігрітому успіхом ChatGPT?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні