Українська 3DLOOK, компанія-розробник технології сканування людського тіла по фото, залучила $6,5M інвестицій у раунді А. Інвесторами стали венчурний фонд Almaz Capital, TMT Investments і Zubr Capital, повідомили в компанії.
Ключові факти:
- Гроші підуть на формування нових центрів розробки в Європі та США, а також посилення команди продажів і топ-менеджменту.
- Зараз у стартапі працює 80 осіб, більшість – в українських R&D-центрах.
- Всього 3DLOOK залучила $11,2 млн, із них майже $8 млн припали на період пандемії.
Довідка
3DLOOK заснував серійний IT-підприємець Вадим Роговський 2016 року. Компанія займається розробками в області комп'ютерного зору. Запатентована технологія 3DLOOK визначає параметри тіла людини за двома фото за допомогою алгоритмів і тривимірного статистичного моделювання. Так покупці можуть вибирати вироби потрібного розміру без примірки і вимірів.
Зараз серед клієнтів 3DLOOK понад 100 брендів у всьому світі, серед яких 1822 Denim, Tailored Brands, а також гіганти ринку уніформ Safariland і Fechheimer Bros. Виручка компанії в 2020 році склала $1 млн. За підсумками нового раунду інвестицій Роговський оцінює бізнес у $50–70 млн. Ще одне завдання компанії – створити продукт, який дасть змогу покупцям віртуально приміряти одяг у реальному часі за допомогою доповненої реальності (AR). Зараз він знаходиться в розробці.
Forbes публікує скорочену і відредаговану для зрозумілості версію бліц-інтерв’ю з Вадимом Роговським.
Україна є більш дешевою і простішою для формування R&D-центрів. Чому ви вирішили вивести розробку за кордон і де будуть розташовані нові офіси?
Раніше ми шукали розробників тільки в Україні і побудували тут три R&D-центри: в Одесі, Києві та Львові. У нас багато талановитих програмістів у сфері машинного навчання і комп'ютерного зору.
Новий раунд дає можливість шукати людей у всьому світі. На перше місце виходить не вартість, а релевантність і швидкість роботи. У Європі та США є кілька хабів, сформованих навколо сильних університетів, звідки щорічно випускають десятки талановитих фахівців. Ми придивляємося до них.
Нових співробітників в R&D-команду вибираємо не зважаючи на конкретне місце проживання. Якщо він живе там, де є талановиті розробники, тоді буде будувати команду в цьому місці. Наприклад, минулого тижня ми найняли дуже професійного аргентинського розробника, який живе в Барселоні. Він всю кар'єру займався сферою розпізнавання людей на відео і фото. Це ідеально описує наш новий підхід: ми відштовхуємося від людей, а не локації.
Які позиції в топменеджменті ви плануєте закрити?
Ми вже приступили до процесу. Разом із моєю американською співзасновницею Уїтні Кахарт найняли керівників відділів з продажу й користувацького досвіду. Раніше у нас не було виділеної команди продажів, але зараз ми ставимо перед собою все більш амбітні цілі, і потрібно додавати цей елемент. Нові співробітники будуть працювати в Нью-Йорку – місцевий офіс виросте до чотирьох чоловік.
У нас своя специфіка. Продукт 3DLOOK продається не завдяки холодним дзвінкам чи іншим класичним інструментам. Я впевнений, що складні софтверні рішення вимагають іншого підходу. Нам пощастило, і клієнти часто приходять самі: дізнаються про 3DLOOK із преси, завдяки вебінарам і контенту. Але ці ліди потрібно обробляти і закривати. Потрібна команда, яка зможе професійно й швидко супроводжувати угоду від замовлення демоверсії до підписання контракту.
Який продукт у сфері AR-примірки ви готуєте?
Я не можу поділитися великою кількістю деталей. Зараз є кілька опцій для того, щоб реалізувати цю ідею.
Спочатку, коли створювався 3DLOOK, ми хотіли комплексно вирішити проблему примірки. Це означає, що потрібно підказати людині потрібний розмір і, в ідеалі, показати, як на ньому сидітиме та чи інша річ.
З першим завданням ми впоралися. У другому напрямку почали рухатися ще кілька років тому, але тоді до цього не була готова індустрія. Наприклад, у брендів не було 3D-моделей їхньої продукції. Тепер ситуація змінилася.
Пандемія прискорила процеси й підігріла інтерес до 3D і доповненої реальності. Наша технологія вже вміє визначати параметри тіла навіть за однією фотографією. Залишилося вирішити, як ми об'єднаємо це з віртуальною приміркою – чи буде це відео, AR-проекція в реальному часі чи інший формат. Ми поки що займаємося дослідженнями та збираємо команду.
З урахуванням нового раунду, який у вашого стартапа runway – період часу, на який компанія забезпечена фінансуванням?
Досить великий, близько 18–24 місяців. Але якщо ми будемо рости згідно із запланованими показниками, то вийдемо на ринок за великим раундом вже наступного року.
Які головні завдання ви ставите перед компанією найближчим часом?
Безумовно, цікаво виростити оцінку до $100 млн. Окрім того, ми хочемо стати в Америці галузевим стандартом для всього, що стосується безконтактного вимірювання й рекомендацій розміру одягу. Цього року ми сфокусувалися на сфері виробництва уніформ, далі буде модний ритейл, а з 2023-го почнемо розширюватися на всі суміжні індустрії та інші регіони.
З огляду на те, що в світі йде вакцинація й знімають обмеження щодо соціального дистанціювання, чи не втарчається інтерес до ваших рішень?
Пандемія сама по собі не створила попит, вона прискорила прийняття рішень у клієнтів. Тому ми дивимося в майбутнє впевнено. За 2020 рік наша компанія отримала достатньо великих, якірних клієнтів, і вони активно застосовують наше рішення, рекомендують 3DLOOK своїм партнерам. Це гарна підмога.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.