За перші дев'ять днів війни Румунія прийняла майже 60 тисяч українських біженців. Десятки компаній включилися у надання гуманітарної допомоги Україні та українцям. Що ними рухає?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Фаді Крайх, CEO Regina Maria (найбільший приватний провайдер медичних послуг)
Якою була ваша реакція на новини щодо вторгнення Росії в Україну?
Звичайно, ніхто з нас не очікував, що на третій рік глобальної пандемії почнеться війна в Європі. У когось батьки, у когось бабусі та дідусі ще пам'ятають Другу світову війну, тож конфлікт в Україні пробудив страх, паніку, тривогу, але й солідарність – навіть більшу, ніж на початку пандемії.
Як російська агресія вплинула на вашу бізнес-модель?
Ми знали, що повинні бути гнучкими та спритними. Ми відпрацювали ці навички під час пандемії, коли нам довелося адаптувати наші медичні та операційні процеси буквально за тижні. І це в компанії на 7500 співробітників та десятками клінік та лікарень по всій країні. Хоча ніхто не очікував на війну, пандемія в якомусь сенсі підготувала нас до кризового сценарію і ми знали, що у нас сильна та адаптивна бізнес-модель.
Які дії ви вчинили?
Очевидно, що ми живемо в непередбачуваній реальності, що постійно змінюється. Це стосується і бізнесу та суспільства. Немає нічого важливішого, ніж бути гнучкими, швидкими та готовими до всього.
На другий день після початку війни ми оголосили, що всі біженці з України можуть отримати безкоштовну медичну допомогу у всіх наших клініках, лікарнях та лабораторіях, включаючи аналізи крові, ПЛР-тести та тести на антигени. Вже наступного дня ми створили для біженців спеціальну телефонну лінію (+4021 9277). По ній можна отримати консультацію, записатися на прийом, зв'язатися з терапевтом, який вміє надавати допомогу в кризових ситуаціях, якщо потрібна психологічна підтримка. Для більш складних медичних випадків, які вимагають госпітального лікування чи навіть хірургії, ми створили адресу [email protected].
Ми надали безкоштовну допомогу кільком вагітним та онкохворим, яким була потрібна хірургія або підтримка після хіміотерапії. Провели десятки чекапів та аналізів для дітей та їхніх матерів. Все це буквально за чотири-п'ять днів з початку війни.
Ми допомагатимемо стільки, скільки необхідно. Ми працюємо з румунським Червоним хрестом та UNICEF Romania, жертвуючи гроші на догляд за дітьми біженців, а також на постачання життєво необхідних ліків та медичних матеріалів до українських міст.
Ми віримо в те, що солідарність та емпатія роблять нас людьми. Зараз ми не просто румунська компанія, не просто бізнес, ми люди, які допомагають іншим людям.
Дан Стефан, ко-фаундер Autonom Group (найбільший провайдер лізингових послуг та послуг з управління автопарком)
Як ви відреагували на вторгнення Росії в Україну?
Ми були шоковані. Ми не думали, що таке можливе. Нас ніби атакував демон із минулого.
Ми відразу ввели в дію антикризовий план за трьома напрямками: 1) Безпека 2) Стійкість бізнесу 3) Допомога. Фокус був на третьому компоненті – акумулювати ресурси, потужності та людей для допомоги біженцям. У нас працює цілодобовий кол-центр, який організує логістику та транспорт, лінійних співробітників, та координується з неурядовими організаціями та владою. Наші машини та водії працюють дуже ефективно.
Друге – і всередині та поза компанією ми чітко виступили проти цієї війни, за введення приватних санкцій проти російських компаній. Єдність проти агресора божевільне. Ми не розглядаємо це як війну між Росією та Україною. Це війна за волю, за наше спільне майбутнє. Ніхто не може залишитися осторонь, це не «business as usual» навіть у найбезпечніших куточках землі.
Ми за Україну. Slava Ukraini!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.