Ще два роки тому більшість компаній не визнавали, що можна ефективно працювати поза офісом. Нині ж опція гібридного формату роботи – часто обовʼязкова вимога кандидатів.
До нової реальності адаптувалися і співробітники, і компанії. Як це було? Досвідом поділився український телеком-оператор Київстар.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Трансформація мотиваційної складової
Весною 2020 року компанія зі штатом близько 4 тис. фахівців оперативно перевела на віддалену роботу понад 70% колективу. За лічені дні вдалося організувати віддалений робочий простір, а вже за кілька місяців стало зрозуміло, що гібридний формат себе цілком виправдовує. З 2021 року ця модель роботи офіційно затверджена в компанії.
Першочерговими у нових реаліях стали організація та автоматизація HR- і бізнес-процесів, адаптація колективу та підготовка лідерів. Не забули й про заходи безпеки та профілактики захворювання на COVID-19.
«Головний висновок із цієї ситуації: бізнес має бути готовим до труднощів та змін. До нового позитивного досвіду нас підштовхнула криза. Про успіх говорять показники: 80% залученості персоналу та двократне зростання eNPS. 84% співробітників зазначили, що обирають для себе гібридну модель роботи навіть після закінчення карантину», – пояснює Оксана Олійник, директор з управління персоналом та розвитку організації Київстар.
Чинна система мотивації розширилась та змінилась. Завдяки опитуванням колективу, компанія краще зрозуміла реальні потреби співробітників і зробила на них акцент.
Зокрема корпоративні психологи допомагають працівникам адаптуватися до нових умов життя та роботи. Також програма забезпечення добробуту «Крутософія» передбачає й емоційну підтримку колективу.
«Ми структурували запити та розробили активності для працівників та їхніх сімей за різними напрямами: фізичне здоров’я та безпечне довкілля; психоемоційне здоров’я; баланс життя/робота; сім’я, відпочинок та хобі; взаємини з оточенням; фінансова усвідомленість», – ділиться Оксана Олійник.
HR-тренди та портрет сучасного співробітника
«Київстар» не лише підтримує, а й започатковує HR-тренди, адже компанія прагне сприяти якісним змінам у країні. Надто уважно ставляться до питань корпоративної культури й етики, відповідальності та відповідності вимогам часу.
Філософія життя людей змінюється в напрямі YOLO (you only live once). Для сучасного кандидата робота – це цікава та змістовна частина життя, можливість самореалізуватися та втілити мрії.
«Щоб залишатися привабливим роботодавцем, потрібно бути гнучким та адаптивним. Мотивація – вирішальний фактор. Вона показує, чи кандидат прийшов у команду всерйоз і надовго, чи щоб взяти хороший старт, а у разі перших труднощів усе кинути», – наголошує Оксана Олійник.
Потенційний працівник «Київстар» – мотивований професіонал, що поділяє цінності компанії. Нині колектив компанії складається з понад 3800 осіб чотирьох поколінь: 60% – представники покоління Z (до 25 років) та мілленіали (26–39 років), 40% – покоління Х (40–55) та бебі-бумери (55+).
Компанія однаково ставиться до співробітників різного віку, статі, уподобань тощо та реалізує проєкти, які допомагають побудувати кар’єру: для молоді – програма стажування Start Yourself, для старших кандидатів з перервою в стажі – проєкт Returnship.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.