Ще два роки тому більшість компаній не визнавали, що можна ефективно працювати поза офісом. Нині ж опція гібридного формату роботи – часто обовʼязкова вимога кандидатів.
До нової реальності адаптувалися і співробітники, і компанії. Як це було? Досвідом поділився український телеком-оператор Київстар.
Трансформація мотиваційної складової
Весною 2020 року компанія зі штатом близько 4 тис. фахівців оперативно перевела на віддалену роботу понад 70% колективу. За лічені дні вдалося організувати віддалений робочий простір, а вже за кілька місяців стало зрозуміло, що гібридний формат себе цілком виправдовує. З 2021 року ця модель роботи офіційно затверджена в компанії.
Першочерговими у нових реаліях стали організація та автоматизація HR- і бізнес-процесів, адаптація колективу та підготовка лідерів. Не забули й про заходи безпеки та профілактики захворювання на COVID-19.
«Головний висновок із цієї ситуації: бізнес має бути готовим до труднощів та змін. До нового позитивного досвіду нас підштовхнула криза. Про успіх говорять показники: 80% залученості персоналу та двократне зростання eNPS. 84% співробітників зазначили, що обирають для себе гібридну модель роботи навіть після закінчення карантину», – пояснює Оксана Олійник, директор з управління персоналом та розвитку організації Київстар.
Чинна система мотивації розширилась та змінилась. Завдяки опитуванням колективу, компанія краще зрозуміла реальні потреби співробітників і зробила на них акцент.
Зокрема корпоративні психологи допомагають працівникам адаптуватися до нових умов життя та роботи. Також програма забезпечення добробуту «Крутософія» передбачає й емоційну підтримку колективу.
«Ми структурували запити та розробили активності для працівників та їхніх сімей за різними напрямами: фізичне здоров’я та безпечне довкілля; психоемоційне здоров’я; баланс життя/робота; сім’я, відпочинок та хобі; взаємини з оточенням; фінансова усвідомленість», – ділиться Оксана Олійник.
HR-тренди та портрет сучасного співробітника
«Київстар» не лише підтримує, а й започатковує HR-тренди, адже компанія прагне сприяти якісним змінам у країні. Надто уважно ставляться до питань корпоративної культури й етики, відповідальності та відповідності вимогам часу.
Філософія життя людей змінюється в напрямі YOLO (you only live once). Для сучасного кандидата робота – це цікава та змістовна частина життя, можливість самореалізуватися та втілити мрії.
«Щоб залишатися привабливим роботодавцем, потрібно бути гнучким та адаптивним. Мотивація – вирішальний фактор. Вона показує, чи кандидат прийшов у команду всерйоз і надовго, чи щоб взяти хороший старт, а у разі перших труднощів усе кинути», – наголошує Оксана Олійник.
Потенційний працівник «Київстар» – мотивований професіонал, що поділяє цінності компанії. Нині колектив компанії складається з понад 3800 осіб чотирьох поколінь: 60% – представники покоління Z (до 25 років) та мілленіали (26–39 років), 40% – покоління Х (40–55) та бебі-бумери (55+).
Компанія однаково ставиться до співробітників різного віку, статі, уподобань тощо та реалізує проєкти, які допомагають побудувати кар’єру: для молоді – програма стажування Start Yourself, для старших кандидатів з перервою в стажі – проєкт Returnship.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.