Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:39 хвилин
«А мій в «Азові» – перша рекрутингова кампанія бригади, що звертається до жінок. Лише в Instagram ролики отримали понад 2,5 млн переглядів. У соцмережах на кампанію відреагували сотні тисяч людей. Який бюджет резонансних роликів і як «Азов» фінансує свої кампанії?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Житній ринок у Києві, дві жінки роблять покупки. «Тепер броні ні в сина, ні в чоловіка, сидять вдома, – скаржиться одна. – А твій що, «робить» чи теж удома сидить?». «А мій в «Азові», – відповідає інша. Ринок на секунду завмирає, на першу героїню падають питальні погляди.
Рекламна кампанія «А мій в «Азові» стартувала 5 серпня. Чотири відеоролики, героями яких стали родичі військових, обігрують схожі ситуації в салоні краси, на СТО й на пошті.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.