Азарт і стиль. Перший дрес-код для візиту казино від українських дизайнерів
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Азарт і стиль. Перший дрес-код для візиту казино від українських дизайнерів

Фото: Валерій Ведута

Як змінити ставлення до грального бізнесу завдяки моді – кейс Billionaire Casino.

Перше легальне в Україні казино Billionaire Casino спільно з Ukrainian Fashion Week розробили серію вбрання для казино, втіливши її у фотопроєкті «Дрес-код казино». Це пілотний проєкт серії просвітницьких ініціатив, покликаних зруйнувати стереотипи українців про казино і ближче познайомити з культурою цього виду дозвілля.

Над образами для дрес-коду працював молодий український дизайнер Кирило Харитонцев. Він створив вісім луків, в центрі яких – успішна, красива і впевнена у собі жінка.

Фото: Валерій Ведута

Фото: Валерій Ведута

Образи, створені для кампанії, уособлюють почуття ризику і захоплення, що притаманні атмосфері казино. 

«Ми мали враховувати специфіку локації: камерну атмосферу і приглушене світло. Матеріали, текстури й аксесуари повинні працювати в цьому освітленні й бути помітними. Тому в наших образах так багато блискучих матеріалів, стразів, каменів, сяючих фактур і текстур», – розповідає про свій задум Кирило Харитонцев.

Основою вбрання моделей слугували речі з колекцій українських дизайнерів і брендів: Darja Donezz, Katerina Rutman, Lallier і Daria Chuprina. Доповнили образи аксесуарами Vesna, Giva My Jewelry, а також Tonko і ​​to be, чиї рукавички надають елегантності кільком лукам.

Фото: Валерій Ведута

Фото: Валерій Ведута

Зйомки проходили у стінах Billionaire Casino. Фотографом фешн-сторі виступив Валерій Ведута, який співпрацює з Vogue UA, LʼOfficiel Ukraine, Harperʼs Bazaar Ukraine та знімає для топових українських і закордонних брендів. 

Ініціатори проєкту прагнули зробити акцент на оригінальності, легкій епатажності й деталях, які підкреслюють стиль та індивідуальність. «Адже казино – це свято азарту і розваг, тому в це місце важливо одягати статусні речі» – наголошує Кирило Харитонцев.

Казино завжди було джерелом натхнення для fashion-індустрії. У 2015 році Паризький тиждень моди перетворився на гральний дім під час показу нової колекції Chanel за участі зірок Крістен Стюарт і Джуліанни Мур, а Moschino у 2017 році влаштував шоу на тему Лас-Вегаса, представивши вінтажні образи на тлі неонових вогнів гральних автоматів. Тому поява такого партнера, як Billionaire Casino, на фешн-території стала абсолютно органічною.

Культура казино існує в Європі та США вже не одне десятиліття, проте в Україні вона лише починає формуватися. Аби виробити адекватне ставлення до азарту в суспільстві та створити цивілізоване середовище для грального бізнесу, Billionaire Casino вирішили розпочати з естетичного та концептуального складників. 

За словами креативного директора FAVBET Бориса Цомая, колаборація з Українським тижнем моди – це чудова нагода розповісти про гральний бізнес, про те, що він легальний і до того ж дає чимало переваг українській економіці. 

Фото: Валерій Ведута

Фото: Валерій Ведута

Джаз, гангстери та хутро – попри класичне уявлення про казино епохи буремних 1920-х, ініціатори проєкту «Дрес-код казино» поставили за мету створити принципово новий стиль, на межі моди й атмосфери, яка панує в гральних закладах. Тому ця колаборація висвітлює не лише форму сучасного казино, а й розповідає про гральний етикет. 

«Дрес-код казино» закладає одну з перших цеглинок у фундамент культури грального бізнесу в Україні. Це головна стратегічна мета проєкту», – зазначає Борис Цомая. На його думку, головне правило в казино – поводитись гідно й усвідомлено. 

Слід розуміти, що казино відвідують не для заробляння легких грошей, а щоб приємно і зі смаком провести час в унікальній атмосфері грального закладу, отримати задоволення від самого процесу гри, відволіктися від рутини та щоденних турбот. Celebrating life – так звучить слоган казино Billionaire, адже це місце створене для розваг і яскравих емоцій.

Відчути себе частиною азартної колаборації можна було на Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі, де казино Billionaire презентували власний стенд. Відвідувачі могли побачити виставку світлин, зробити фото з героїнями проєкту, а також взяти участь у майстер-класах з навчання гри у рулетку. 

«Наш стенд став одним з найбільш відвідуваних на UFW, – розповідає Борис Цомая. – Гості з великим інтересом брали участь у всіх наших активностях, вивчали правила гри на рулетці та Блек Джек, ставили запитання нашим крупʼє про тонкощі й нюанси гри, пробували свої сили в цих іграх, звичайно, суто зі спортивного інтересу, а також фотографувалися з нашими моделями – героїнями фешн-сторі «Дрес-код казино» – і просто відпочивали у вишуканій атмосфері лаунж-зони нашого стенду».

Історія «Дрес-коду казино» продовжиться в наступному модному сезоні й представить публіці чоловічі образи для ігрових домів від відомого українського бренду. В основі цієї колаборації лежатиме костюм у різних його інтерпретаціях з несподіваними деталями й аксесуарами, які зроблять образ чоловіка в казино виразним і цікавим.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 до 30 | Квартал 95, лідер "Великого будівництва"