«Те, що відбувається зараз у світі, не викликає посмішки, – сказав дизайнер Том Форд перед показом своєї весняно-літньої колекції 2021 року. – І останнє, що я хочу бачити, це серйозний одяг». У колекції Tom Ford за несерйозність відповідають квіткові й анімалістичні принти, силуети в підлогу та бахрома. І в чоловічій, і в жіночій лінійках.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Форд навів у приклад пандемію іспанського грипу, за якою настали 1920-ті роки з модою на дорогі тканини й надмірний декор. На повернення «ревучих 1920-х» також сподівається старший партнер консалтингової компанії McKinsey & Company Аким Берг. «Мода й ритейл поки що не повернуться до рівня 2019 року, – каже він. – Але щойно ми пройдемо пандемію, будемо святкувати й веселитися. І мода зіграє в цьому важливу роль».
Модні бренди готові до цього вже зараз. Вони пропонують альтернативу домашньому одягу й спортивним костюмам, які за останній рік стали уніформою. В їхніх весняних колекціях – неонові й кислотні відтінки, кристали, паєтки та легковажні принти.
Чоловічий одяг. Вибух кольору, хустки, браслети та бомбери
Весняними трендами байєр відділу чоловічого одягу Helen Marlen Mandarin Сюзанна Григорян називає строкаті кольори й образи, стилізовані під робочу уніформу. «Все яскраве й помітне, принти й логотипи на футболках і сорочках. Носимо одяг, яка піднімає настрій», – додає Григорян.
Барвисті принти можна знайти в колекціях Gucci і Celine Homme. Dries van Noten представив яскраві штани жовтого кольору, а Marni – светр у контрастну смужку. Краватки замінили строкаті шийні хустки, коміри й бандани. Ті, хто не готовий до радикальних змін в стилі, можуть почати з аксесуарів. Різнокольорові браслети можна знайти в колекціях Roxanne Assoulin і Peyote Bird. А знаковою покупкою сезону є бомбер. Найяскравіші шукайте у Saint Laurent і Gucci.
Жіночий одяг. Міні, прозорі тканини, кристали та в'язані речі
Попит на одяг для активного соціального життя не похитнувся, впевнена байєр мультибрендового магазину Helen Marlen Mandarin Олена Пащенко. «Якщо ви в пошуку способу для виходу чи ошатної домашньої вечірки, зверніть увагу на паєтки, як у Gucci, Burberry, Proenza Schouler і легкі шифонові сукні до підлоги, як у Zimmermann», – радить Пащенко. Актуальними є абстрактні принти та всипані стразами аксесуари, як у босоніжок Gianvito Rossi.
Навесні 2021-го спідниці стають коротшими. За декорованими паєтками міні звертайтеся до Miu Miu. В'язані речі – ще один важливий тренд сезону. Вони так само комфортні, як домашній одяг, але нарядні завдяки насиченим кольорам і принтам.

Сукня David Koma, €1498

Сукня Burberry, €1791

Сукня Zimmermann, €970

Сукня Proenza Schouler, €5750

Спідниця Miu Miu, €2950

Кардиган Jacquemus, €365

Туфлі Bottega Veneta, €720

Сумка Jacquemus, €500

Плаття Versace, €1516

Спідниця Proenza Schouler, €965

Брюки Loewe, €747

Плаття Fendi, €5799

Босоніжки Gianvito Rossi, €1014
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.