«Те, що відбувається зараз у світі, не викликає посмішки, – сказав дизайнер Том Форд перед показом своєї весняно-літньої колекції 2021 року. – І останнє, що я хочу бачити, це серйозний одяг». У колекції Tom Ford за несерйозність відповідають квіткові й анімалістичні принти, силуети в підлогу та бахрома. І в чоловічій, і в жіночій лінійках.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Форд навів у приклад пандемію іспанського грипу, за якою настали 1920-ті роки з модою на дорогі тканини й надмірний декор. На повернення «ревучих 1920-х» також сподівається старший партнер консалтингової компанії McKinsey & Company Аким Берг. «Мода й ритейл поки що не повернуться до рівня 2019 року, – каже він. – Але щойно ми пройдемо пандемію, будемо святкувати й веселитися. І мода зіграє в цьому важливу роль».
Модні бренди готові до цього вже зараз. Вони пропонують альтернативу домашньому одягу й спортивним костюмам, які за останній рік стали уніформою. В їхніх весняних колекціях – неонові й кислотні відтінки, кристали, паєтки та легковажні принти.
Чоловічий одяг. Вибух кольору, хустки, браслети та бомбери
Весняними трендами байєр відділу чоловічого одягу Helen Marlen Mandarin Сюзанна Григорян називає строкаті кольори й образи, стилізовані під робочу уніформу. «Все яскраве й помітне, принти й логотипи на футболках і сорочках. Носимо одяг, яка піднімає настрій», – додає Григорян.
Барвисті принти можна знайти в колекціях Gucci і Celine Homme. Dries van Noten представив яскраві штани жовтого кольору, а Marni – светр у контрастну смужку. Краватки замінили строкаті шийні хустки, коміри й бандани. Ті, хто не готовий до радикальних змін в стилі, можуть почати з аксесуарів. Різнокольорові браслети можна знайти в колекціях Roxanne Assoulin і Peyote Bird. А знаковою покупкою сезону є бомбер. Найяскравіші шукайте у Saint Laurent і Gucci.
Жіночий одяг. Міні, прозорі тканини, кристали та в'язані речі
Попит на одяг для активного соціального життя не похитнувся, впевнена байєр мультибрендового магазину Helen Marlen Mandarin Олена Пащенко. «Якщо ви в пошуку способу для виходу чи ошатної домашньої вечірки, зверніть увагу на паєтки, як у Gucci, Burberry, Proenza Schouler і легкі шифонові сукні до підлоги, як у Zimmermann», – радить Пащенко. Актуальними є абстрактні принти та всипані стразами аксесуари, як у босоніжок Gianvito Rossi.
Навесні 2021-го спідниці стають коротшими. За декорованими паєтками міні звертайтеся до Miu Miu. В'язані речі – ще один важливий тренд сезону. Вони так само комфортні, як домашній одяг, але нарядні завдяки насиченим кольорам і принтам.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.