Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

«Дуже багато грошей». «Золотий Вік» розірвав співпрацю з Настею Каменських, яка була обличчям бренду з 2021-го. Скільки вона могла на цьому втратити?

2 хв читання

Золотий Вік і Каменських /колаж Анастасія Савеленко

Компанія «Золотий Вік» розірвала співпрацю з Каменських через російську мову. Які наслідки для артистки та бренду? Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:10 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:10

Бренд ювелірних прикрас «Золотий Вік» наприкінці серпня зупинив багаторічну рекламну кампанію з Настею Каменських. Напередодні артистка заспівала російською на концерті в США і заявила, що «не має значення, якою мовою розмовляти». Які наслідки для Каменських та бренду?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Під час концерту в Маямі 22 серпня співачка Настя Каменських звернулася до фанатів російською мовою: «Неважливо, якою мовою ми розмовляємо! Є одна мова, яку розуміють усі – це любов». У концертній програмі NK були російськомовні пісні.

Реакція соцмереж була швидкою – розкритикували і артистку, і бренд ювелірних прикрас «Золотий Вік», обличчям якого Каменських була з 2021-го. Компанія достроково припинила співпрацю. «Наша команда вже працює над новою креативною концепцією», – йдеться в заяві бренду від 30 серпня. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні