Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Бренд у стрічці Netflix. Fractal Бородатюка запускатиме рекламу для українських брендів на популярному стримінгу. Кому це корисно?

3 хв читання

Netpeak не має прямої співпраці з офісом Netflix, але може запускати диджитал-рекламу для українських брендів на платформі /Getty Images

Netpeak (частина групи ІТ-компаній FRACTAL) офіційно може запускати диджитал-рекламу для українських брендів на Netflix Фото Getty Images

Диджитал-агентство Netpeak у складі Fractal стало першим агентством в Україні, що запускатиме рекламу для українських брендів на Netflix. Це стало можливим завдяки партнерству компанії з Amazon. Чи будуть користуватися цим українські бізнеси?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Офіційно можемо запускати диджитал-рекламу для українських брендів на Netflix», – написав 15 жовтня засновник групи ІТ-компаній Fractal Артем Бородатюк у своєму Telegram-каналі.

За його словами, платформа для запуску реклами Amazon DSP дає точне таргетування і прозору аналітику. Диджитал-агенція Netpeak не співпрацює напряму з Netflix – реклама розміщується через Amazon Ads, який має права на продаж інвентарю CTV, каже керівник відділу розвитку маркетплейсу Netpeak Ukraine Олександр Власенко. Він зазначив, що Amazon DSP – основний інструмент для CTV-реклами у США, його використовують Hyundai, Booking.com, Nestlé.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні