Категорія
Новини
Дата

Adobe купила дизайн-платформу Figma за $20 млрд

Розробник Photoshop та домінуючий гравець ринку ПЗ для креативної індустрії Adobe оголосив про купівлю дизайн-платформи Figma за близько $20 млрд, йдеться в заяві компанії.

Ключові факти

  • Adobe заплатить за стартап близько $20 млрд – половину акціями, половину грошовими коштами. Угоду планують закрити в 2023 році.
  • Дизайн-платформа Figma продовжить працювати незалежно від материнської компанії. Її співзасновник та CEO Ділан Філд залишиться на позиції та доповідатиме президенту з цифрових медіа Adobe Девіду Вадхвані.
  • До кінця року Figma має перетнути позначку у $400 млн річного повторюваного виторгу (ARR). Маржинальність бізнесу – близько 90%. Обʼєм ринку, на якому оперує компанія, має зрости до $16,5 млрд до 2025 року.
  • Ціна акцій Adobe впала на більш ніж 9% у торгах напередодні відкриття ринків.

Контекст

Figma заснували у 2012 році американські підприємці Ділан Філд та Еван Уоллес. Сервіс дозволяє проєктувати дизайн інтерфейсів у браузері багатьом користувачам в режимі реального часу. Серед клієнтів компанії дизайнери з Airbnb, Twitter, Google, Netflix та Microsoft. В останньому раунді інвестицій минулого року Figma оцінили в $10 млрд. Ключові інвестори – імениті фонди Кремнієвої долини Kleiner Perkins, Index Ventures та Greylock Partners.

Adobe, відома продуктами для креативної індустрії, зокрема Photoshop, та роботи з цифроми документами з початку року втратила третину вартості. Інвестори стали скептичними щодо лідерства компанії в напрямку софту для професіоналів у сфері дизайну, що генерує близько 60% виторгу, пише Bloomberg.

Попередній слайд
Наступний слайд
Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні