Категорія
Новини
Дата

Дистриб'ютор електроніки АЛЛО відновив роботу 240 магазинів у 114 містах

1 хв читання

Дистрибʼютор цифрової техніки та побутової електроніки АЛЛО відновив роботу 70% магазинів — близько 240 торгових точок у 114 містах України, у тому числі 28 магазинів у Києві. Про це повідомила пресслужба компанії.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За останні два тижні квітня АЛЛО відновила роботу 22 магазинів – у Харкові (пʼять) та Чернігові (два). Крім того, запрацювали точки в Броварах та Борисполі на Київщині.
  • Компанія також відкрила два нові шоуруми – магазин АЛЛО у Конотопі (Сумська область) та розширений АЛЛО МАХ у Дніпрі. Найближчими днями буде запущено магазин в Ірпені, повідомляє АЛЛО. Триває робота щодо відновлення пошкоджених магазинів.
  • Мережа також відновила приймання онлайн-замовлень із доставкою в областях та містах України, де це фізично можливо та безпечно.
  • Як зазначає пресслужба, на маркетплейсі свою роботу відновили 800 партнерів.
  • З 14 квітня компанія відновила роботу програм лояльності АЛЛО Гроші та Fishka.

Контекст

З початку війни АЛЛО закрила 90% магазинів. До військового вторгнення Росії в Україну група компаній «АЛЛО» налічувала 340 магазинів у 140 містах України, зазначають у пресслужбі.

«На початку війни для безпеки співробітників та клієнтів ми скоротили кількість працюючих точок до 32, а також закрили офіси на небезпечних територіях. Наразі все ще не працюють майже 100 магазинів: близько 30 із них – зруйновані чи пограбовані, решта перебувають на непідконтрольній території або в містах, де ведуться бойові дії і є ризики для людей чи майна компанії», – зазначив Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК «АЛЛО».

Збитки компанії – кількасот мільйонів гривень, за його словами.

У квітні АЛЛО повідомила про проблеми. Компанія звільнила більш як половину співробітників. Серед інших проблем – падіння маржі за товарами власного імпорту та тиск від частини орендодавців, які вимагають оплати за відкриті магазини в звичайному обсязі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд