Дистрибʼютор цифрової техніки та побутової електроніки АЛЛО відновив роботу 70% магазинів — близько 240 торгових точок у 114 містах України, у тому числі 28 магазинів у Києві. Про це повідомила пресслужба компанії.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- За останні два тижні квітня АЛЛО відновила роботу 22 магазинів – у Харкові (пʼять) та Чернігові (два). Крім того, запрацювали точки в Броварах та Борисполі на Київщині.
- Компанія також відкрила два нові шоуруми – магазин АЛЛО у Конотопі (Сумська область) та розширений АЛЛО МАХ у Дніпрі. Найближчими днями буде запущено магазин в Ірпені, повідомляє АЛЛО. Триває робота щодо відновлення пошкоджених магазинів.
- Мережа також відновила приймання онлайн-замовлень із доставкою в областях та містах України, де це фізично можливо та безпечно.
- Як зазначає пресслужба, на маркетплейсі свою роботу відновили 800 партнерів.
- З 14 квітня компанія відновила роботу програм лояльності АЛЛО Гроші та Fishka.
Контекст
З початку війни АЛЛО закрила 90% магазинів. До військового вторгнення Росії в Україну група компаній «АЛЛО» налічувала 340 магазинів у 140 містах України, зазначають у пресслужбі.
«На початку війни для безпеки співробітників та клієнтів ми скоротили кількість працюючих точок до 32, а також закрили офіси на небезпечних територіях. Наразі все ще не працюють майже 100 магазинів: близько 30 із них – зруйновані чи пограбовані, решта перебувають на непідконтрольній території або в містах, де ведуться бойові дії і є ризики для людей чи майна компанії», – зазначив Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК «АЛЛО».
Збитки компанії – кількасот мільйонів гривень, за його словами.
У квітні АЛЛО повідомила про проблеми. Компанія звільнила більш як половину співробітників. Серед інших проблем – падіння маржі за товарами власного імпорту та тиск від частини орендодавців, які вимагають оплати за відкриті магазини в звичайному обсязі.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.