Категорія
Головне
Дата

Facebook почала тестувати аналог Clubhouse. Новий застосунок назвали Hotline

Компанія Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live, пише TechCrunch.

Ключові факти

  • Hotline дає змогу творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.
  • Новий застосунок розробляє внутрішня група досліджень Facebook – NPE Team. Підрозділ очолює Ерік Хаззард. Він приєднався до Facebook 2017 року, коли та викупила його сервіс для запитань і відповідей tbn.
  • Першим, хто публічно випробував продукт, став інвестор у нерухомість Нік Хубер.
  • Інтерфейс нової програми нагадує Clubhouse. Головний екран Hotline розділено на кілька частин: зверху розташована панель із доповідачем, де відображається іконка з аватаром. Знизу знаходиться панель з аватарами слухачів. У десктопній версії панель ведучого знаходиться зліва, а іконки слухачів – справа.
  • Під час запуску будь-хто може приєднатися до чату безкоштовно, адже обсяг аудиторії не обмежений.
  • Однак Hotline має кілька відмінностей від Clubhouse. Зокрема, в застосунок користувачі входять через обліковий запис Twitter, а потім підтверджують свою особистість за допомогою SMS.
  • Також учасників поділяються на тих, хто може задавати питання, і тих, хто просто слухає.
  • Організатори мають необмежений контроль над чатом – можуть видаляти недоречні запитання або відключати користувачів на свій розсуд.
  • Також, на відміну від Clubhouse, Hotline автоматично веде запис розмов. Після закінчення заходу ведучий отримує два записи: один у форматі MP3 (аудіо), а інший – у MP4 (відео). Після цього їх можна опублікувати в інших соціальних мережах.

Контекст

Facebook має досвід у гонитві за популярними трендами, купуючи перспективні стартап-проєкти. Врешті частиною її стали соцмережа Instagram, месенджер WhatsApp, а також розробник гарнітур віртуальної реальності Oculus.

Окрім того, Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також, коли минулого року став популярним сервіс відеоконференцій Zoom, Facebook випустила на ринок власний аналог під назвою Rooms.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків