Компанія Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live, пише TechCrunch.
Список найбільших експортерів, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та ще два десятки ексклюзивних матеріалів. Forbes Україна випустив новий номер журналу. Купити його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.
Ключові факти
- Hotline дає змогу творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.
- Новий застосунок розробляє внутрішня група досліджень Facebook – NPE Team. Підрозділ очолює Ерік Хаззард. Він приєднався до Facebook 2017 року, коли та викупила його сервіс для запитань і відповідей tbn.
- Першим, хто публічно випробував продукт, став інвестор у нерухомість Нік Хубер.
- Інтерфейс нової програми нагадує Clubhouse. Головний екран Hotline розділено на кілька частин: зверху розташована панель із доповідачем, де відображається іконка з аватаром. Знизу знаходиться панель з аватарами слухачів. У десктопній версії панель ведучого знаходиться зліва, а іконки слухачів – справа.
- Під час запуску будь-хто може приєднатися до чату безкоштовно, адже обсяг аудиторії не обмежений.
- Однак Hotline має кілька відмінностей від Clubhouse. Зокрема, в застосунок користувачі входять через обліковий запис Twitter, а потім підтверджують свою особистість за допомогою SMS.
- Також учасників поділяються на тих, хто може задавати питання, і тих, хто просто слухає.
- Організатори мають необмежений контроль над чатом – можуть видаляти недоречні запитання або відключати користувачів на свій розсуд.
- Також, на відміну від Clubhouse, Hotline автоматично веде запис розмов. Після закінчення заходу ведучий отримує два записи: один у форматі MP3 (аудіо), а інший – у MP4 (відео). Після цього їх можна опублікувати в інших соціальних мережах.
Контекст
Facebook має досвід у гонитві за популярними трендами, купуючи перспективні стартап-проєкти. Врешті частиною її стали соцмережа Instagram, месенджер WhatsApp, а також розробник гарнітур віртуальної реальності Oculus.
Окрім того, Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також, коли минулого року став популярним сервіс відеоконференцій Zoom, Facebook випустила на ринок власний аналог під назвою Rooms.