Категорія
Новини
Дата

Flipkart збільшила свою оцінку до $37,6 млрд. Компанія конкурує з Amazon на індійському ринку електронної комерції

1 хв читання

Індійський гігант електронної комерції Flipkart залучив $3,6 млрд у ході нового раунду фінансування. Компанія вперше залучає капітал від зовнішніх інвесторів після того, як її придбав Walmart у 2018 році, пише The Economic Times.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Оцінка Flipkart склала понад $37,6 млрд. Рік тому в рамках внутрішнього раунду фінансування компанію оцінювали у $24,9 млрд.
  • Новий раунд фінансування Flipkart є найбільшим серед індійських стартапів, зауважує TechCrunch. Його очолили Сингапурський держфонд GIC, Управління з інвестицій в пенсійний план Канади (CPP Investments), SoftBank Vision Fund 2 та низка інших фондів.
  • Також інвестував найбільший акціонер Flipkart – американська корпорація Walmart, яка володіє 74–75% акцій індійської компанії.

Контекст

Flipkart планує використати залучені кошти для збільшення частки ринку і боротьби з конкурентами. Зокрема, з індійськими конгломератами Reliance Industries (RIL) і Tata Group, а також Amazon, який уже інвестував в індійський ринок понад $7 млрд.

Така активність компаній пояснюється темпами зростання ринку. За оцінками Bain&Company, до 2025 року ринок електронної комерції Індії досягне понад 300 млн покупців, які купуватимуть товарів на суму понад $100 млрд на рік.

Водночас великі гравці стурбовані наміром влади Індії заборонити розпродажі на платформах електронної комерції. Запропоновані правила зʼявилися на тлі скарг роздрібних торговців на те, що іноземні гравці електронної комерції обходять індійські закони, використовуючи складні бізнес-структури. За новими правилами, Amazon, Flipkart і іншим платформам можуть заборонити використовувати власні торгові марки. Наразі в Індії компаніям, що займаються електронною торгівлею, забороняється зберігати товарні запаси або продавати товари безпосередньо споживачам.

Після критики з боку зацікавлених сторін уряд продовжив крайній термін для зворотного звʼязку з 6 до 21 липня.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд