Мережа ресторанів GastroFamily Дмитра Борисова дозволила відкриття франшиз своїх ресторанів за кордоном. Про це Борисов написав на своїй сторінці у Фейсбуці.
Ключові факти
- «Ми з командою роками будувати технологічний бізнес, аби зараз франчайзі могли швидко відкритися в будь-якій точці земної кулі: Польщі, Німеччині, Великобританії, США, Канаді або ОАЕ», — пише Борисов.
- Франчайзі може обрати один з брендів: «Білий Налив», БПШ, Chicken Kyiv, Mushlya, Varenyky Now, Oxota na Ovets, RONIN, Crab’s Burger, Philadelphia, «Шашлики, вино та друзі», «Ватру», PINZARELLA, DOGS&BURGERS або «Канапка-бар».
- Можна відкрити Food Point, кафе-ресторан зі швидкою доставкою (від 12 кв. м, необхідні інвестиції – від €30 000), ресторан з видачею страв за 300 секунд та доставкою за 15-30 хвилин (від 50 кв. м, необхідні інвестиції – від €50 000) чи фуд-хол GastroFamily Market, який об’єднує 3-7-10 ресторанних концепцій на одній локації (від 250 кв. м, необхідні інвестиції – від €250 000).
- Компанія надасть консультації щодо податків і допоможе знайти приміщення.
- Українці, які через війну вимушені були покинути Україну 24 лютого, отримають спеціальні умови: 50% знижки на паушальний внесок (€10 000 замість €20 000) та звільнення від роялті на перші шість місяців.
Контекст
GastroFamily має 80 закладів по всій Україні. Найбільш відомі – «Канапа», БПШ, «Білий налив», «Остання барикада». У березні 99% бізнес-процесів було призупинено — ресторани займалися лише волонтерською діяльністю.
За словами Борисова, зважаючи на собівартість продуктів та палива та враховуючи хоча б мінімальну оплату праці для команди, один день роботи волонтерських кухонь коштував щонайменше $5000-10 000. «Наразі резерви компанії вичерпуються, гуманітарна допомога від партнерів є точковою, тож план на найближчий час: співпраця з великими фондами та пошук фінансування для стабільної системної роботи на гастрономічному фронті», — говорив він в інтервʼю Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.