За підсумками 2023 року кількість прослуховувань музичних творів на стрімінгових сервісах у світі зросла на 22,3%, вперше перевищивши 4 трлн. Про це свідчать дані дослідницької компанії Luminate, пише Music Business Worldwide.
Ключові факти
- Загальна кількість прослуховувань з урахуванням відеокліпів зросла на 33,7% – до 7,1 трлн.
- Минулого року ринок музичного стрімінгу США зріс на 14,6%, до 1,5 трлн прослуховувань, з урахуванням аудіо та відео.
- Найпопулярніша виконавиця у США – Тейлор Свіфт. 1,8% усіх пісень, прослуханих американцями торік, належать саме їй.
- Найбільш популярний жанр – хіп-хоп із часткою ринку 25,5%.
- Найбільше на американському музичному ринку зросло прослуховування жанрів кантрі (+23,7%), латина (+24,1%) та поп-музика інших країн. Прослуховування в останній категорії, до якої входять японська, корейська та африканська поп-музика, збільшилися на 26,2%.
Контекст
На початку грудня стрімінги Spotify, YouTube Music та Apple Music випустили рейтинги найпопулярніших пісень року на території України. Їхня спільна риса – переважно вони складаються з треків локальних артистів. Наприклад, у першій десятці Apple Music – вісім україномовних пісень та два міжнародних хіти: трек Flowers Майлі Сайрус і Unholy Сема Сміта та Кім Петрас.
До повномасштабного вторгнення панували інші тенденції. У 2021-му у першу десятку рейтингу Apple Music увійшло вісім пісень російських виконавців. Вони не зникли з топ-100 Apple Music і в 2023-му: цьогоріч до нього потрапили 18 російськомовних треків. Більше про це читайте у матеріалі Forbes.
![Десятки тисяч євро за пісню. Доходи топових українських музикантів зі стрімінгів зросли на 40-50%. Скільки вони заробили на YouTube Music, Apple Music та Spotify /Фото колаж Анастасія Левицька](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/6/c6/008823dc-d5c29074746be8a7f28659480a9d8c66.png?v=7087_1)
![Dantes, Kola, Yaktak, Onuka. Які музиканти перемогли на Megogo Music Awards 2023](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/63/4f7c71d8-55456bc3498f59be8c4497fc6cf1f632.jpg?v=0618_1)
![Фетиш чистої води. В Україні продають понад 10 000 вінілових платівок на місяць, а точки з вінілом з'являються у великих ТРЦ. Хто заробляє на цьому тренді? /Фото колаж Анастасія Левицька](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/9/06/ca052ada-3c75387ed2c98a4f4dfb1402600a1069.png?v=7216_4)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.