За підсумками 2023 року кількість прослуховувань музичних творів на стрімінгових сервісах у світі зросла на 22,3%, вперше перевищивши 4 трлн. Про це свідчать дані дослідницької компанії Luminate, пише Music Business Worldwide.
Ключові факти
- Загальна кількість прослуховувань з урахуванням відеокліпів зросла на 33,7% – до 7,1 трлн.
- Минулого року ринок музичного стрімінгу США зріс на 14,6%, до 1,5 трлн прослуховувань, з урахуванням аудіо та відео.
- Найпопулярніша виконавиця у США – Тейлор Свіфт. 1,8% усіх пісень, прослуханих американцями торік, належать саме їй.
- Найбільш популярний жанр – хіп-хоп із часткою ринку 25,5%.
- Найбільше на американському музичному ринку зросло прослуховування жанрів кантрі (+23,7%), латина (+24,1%) та поп-музика інших країн. Прослуховування в останній категорії, до якої входять японська, корейська та африканська поп-музика, збільшилися на 26,2%.
Контекст
На початку грудня стрімінги Spotify, YouTube Music та Apple Music випустили рейтинги найпопулярніших пісень року на території України. Їхня спільна риса – переважно вони складаються з треків локальних артистів. Наприклад, у першій десятці Apple Music – вісім україномовних пісень та два міжнародних хіти: трек Flowers Майлі Сайрус і Unholy Сема Сміта та Кім Петрас.
До повномасштабного вторгнення панували інші тенденції. У 2021-му у першу десятку рейтингу Apple Music увійшло вісім пісень російських виконавців. Вони не зникли з топ-100 Apple Music і в 2023-му: цьогоріч до нього потрапили 18 російськомовних треків. Більше про це читайте у матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.