Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Фетиш чистої води. В Україні продають понад 10 000 вінілових платівок на місяць, а точки з вінілом з'являються у великих ТРЦ. Хто заробляє на цьому тренді?

7 хв читання

Вініловий ренесанс: $200 000 на новий магазин платівок на київському Подолі, вихід ритейлерів вінілу у найбільші ТРЦ столиці та релокація старожил ринку. /колаж Анастасія Левицька

Вініловий ренесанс: $200 000 на новий магазин платівок на київському Подолі, вихід ритейлерів вінілу у найбільші ТРЦ столиці та релокація старожил ринку. Фото колаж Анастасія Левицька

Попри війну на ринку вінілу України відбувається пожвавлення – засновник найбільшого магазину платівок та музичного обладнання готує до відкриття двоповерховий «рекорд стор» у Києві. Тільки за останні два місяці нові локації інших гравців зʼявилися у ТРЦ Respublika Park і біля «ЦУМу», ще одна точка продажу почне роботу у Lavina Mall вже у листопаді. Скільки вінілових платівок продають в Україні і хто їх купує?

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

На початку 2024 року на київському Подолі почне роботу двоповерховий магазин вінілу All In. Інвестиції у локацію своєї мрії – можуть сягнути $200 000, але фінальна сума буде відома лише після відкриття, говорить засновник компанії Vinyla Юрій Каленюк. 

На ринок «рекорд сторів» Каленюк зі своїм партнером Максимом Микалом прийшли у 2013 році зі стартовим капіталом $956, на які замовив з-за кордону перші 27 платівок. «Я вирішив, що якщо не продам їх, у мене буде гарна колекція вінілу», – розповідає він. 

За 10 років бренд Каленюка став лідером українського ринку. «Vinyla – в десятки разів більші за 95% ринку, у три-пʼять разів – за основних продавців вінілу», – говорить співзасновник аудіофільного бару з магазином платівок Gram Григорій Іванців.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд