Китай обмежив польоти російських літаків Boeing через санкції. Авіакомпаніям розіслали документ про заборону польотів таких лайнерів через КНР. Проте пізніше влада уточнила, що транзитні рейси все ж таки будуть здійснюватися, пише The Insider.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- В одній із логістичних компаній підтвердили, що Управління цивільної авіації Китаю (CAAC) повідомило про закриття повітряного простору країни для літаків Boeing 757 російської вантажної авіакомпанії «Авіастар-ТУ». Ця компанія є основним партнером маркетплейсу AliExpress, а також «Пошти Росії».
- Китайська влада вимагає, щоб літаки не мали «подвійної реєстрації», яка «не відповідає вимогам ICАО (Міжнародної організації цивільної авіації)». Якщо рейси до Китаю не припиняться, авіакомпанія зіштовхнеться зі штрафними санкціями.
- За даними сервісу Airfleets, «Авіастар-ТУ» використовує шість Boeing 757. Пʼять з них мають російську реєстрацію. Також компанія має у своєму розпорядженні три «Ту-204».
- Боїнги «Авіастар-ТУ» щотижня здійснювали 20–25 рейсів до Китаю та назад. Вони перевозили близько 700 т товарів на тиждень. Старі «Ту» перевозити такі обсяги не можуть.
- Як зазначає Baza, російські авіакомпанії готові підкоритися вимогам та відмовитися від подвійної реєстрації, але виключати країни з реєстрації можуть лише лізингодавці, а вони підтримують санкції та виступають проти використання своїх літаків російськими компаніями. При цьому сьогодні майже у всіх вантажних авіакомпаній боїнги знаходяться в лізингу.
Контекст
Влада Європейського союзу ухвалила рішення про цілковиту заборону на постачання та лізинг літаків, вертольотів та іншої авіатехніки до РФ, а також їх страхування та техобслуговування. 14 березня президент РФ Путін підписав закон, що дозволяє за рішенням уряду країни реєструвати права на іноземні літаки, які перебувають у лізингу російських компаній. Ініціатива спрямована на збереження парку іноземних повітряних суден російських перевізників.
У країні застрягли понад 500 літаків приблизною вартістю $10 млрд. Це може спричинити рекордні збитки для авіаційних страховиків та лізингодавців. Оцінки варіюються від $5 млрд до $10 млрд.
Світові страхові компанії також готуються до масштабних виплат через війну в Україні. Найбільше постраждають страхувальники літаків через призупинення польотів літаків РФ. За найгіршого сценарію, за якого літаки не можна буде повернути, втрати глобального страхового ринку становитимуть близько $5 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.