Категорія
Новини
Дата

Компанія BetterMe та Мінекономіки запустили програму для підвищення продуктивності на роботі

Компанія BetterMe та Мінекономіки у межах ініціативи «Ти як?» запустили програму для підвищення продуктивності українців. Про це йдеться у пресрелізі BetterMe. До безплатної програми можуть приєднатися усі роботодавці України.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Програма підвищення продуктивності – це комплексний інструмент для підтримки фізичного та ментального здоров’я працівників.
  • Як зазначають в компанії, колекція коротких тренувань в офісі направлена на підвищення продуктивності, стресостійкості та концентрації. Вправи спеціально адаптовані для виконання в офісі або вдома біля робочого столу та не вимагають зміни одягу чи взуття. 
  • До колекції входять: йога-розтяжка, легка розминка для ніг, тренування для всього тіла стоячи тощо. Тривалість кожної вправи складає 5-10 хвилин.
  • Програма курсу було спеціально розроблена психологами з України та США. Вона передбачає навчальний курс із запобігання вигоранню та аудіокурс для відновлення продуктивності.
  • Навчальний курс представлений у вигляді мікронавчання з короткими блоками інформації у форматі сторіс, звичному для користувачів соцмереж. Інтерактивні тести, яскраві візуалізації та вправи полегшують сприйняття інформації та займають у користувача всього 10 хвилин на день. 
  • 28-денний аудіокурс створено для поціновувачів подкастів. Впродовж місяця слухачі отримають доступ до різних практичних порад, психологічних практик, вправ та медитацій для запобігання вигоранню та відновлення після нього.
Компанія BetterMe та Мінекономіки запустили програму для підвищення продуктивності на роботі /Фото 1
  • Крім контенту програми підвищення продуктивності на роботі, користувачі отримають доступ й до інших функцій застосунків BetterMe: Health Coaching та BetterMe: Mental Health. Вони є безплатними в Україні.
  • Щоб приєднатись до програми підвищення продуктивності на роботі від BetterMe, українському роботодавцю потрібно: 1) заповнити анкету на сайті BetterMe for Business за посиланням; 2) за запитом BetterMe надати корпоративний поштовий домен компанії (або список емейлів співробітників) для надання доступу до програми 3) впродовж трьох робочих днів BetterMe повідомить про надання безплатного доступу співробітникам компанії до застосунків BetterMe, що буде доступний 12 місяців.

BetterMe

Фітнес-продукт BetterMe – один із найвідоміших додатків, створених в Україні. Він виріс на «фабриці стартапів» Genesis, а з 2019-го став самостійною компанією. Заснувала його Вікторія Рєпа. Зараз BetterMe має 150 млн користувачів по всьому світу.

Компанія розробила два застосунки: BetterMe: Health Coaching та BetterMe: Mental Health. Наразі вони безплатні для українців. Також компанія запустила BetterMe Store з товарами для здорового та активного способу життя.

Контекст

Працівникам важко зосередитися на робочих цілях, відчуваючи високий рівень стресу або тривоги. Вони можуть помилятися або виконувати завдання довше. За даними дослідження Gradus Research «Психічне здоровʼя та ставлення українців до психологічної допомоги під час війни», понад 70% населення України живе у стресі, а понад 50% відчуває постійну тривогу. 

Більше третини респондентів опитування зазначають про відчуття напруженості (42%), надії (41%) та втоми (41%).

Комусь захисні механізми психіки не дають працювати взагалі, раціоналізуючи це тим, що «завтра можна не прокинутися, навіщо інвестувати час у довгострокові цілі». А 20% тих, хто відчуває тривогу, навпаки почали працювати більше, заповнюючи усі думки «безпечним і тим, що є повністю під контролем» – роботою. 

Рівень емоційного вигорання зашкалює, а ресурсів для відновлення значно менше. Проте кожен організм має здатність до резильєнтності – можливості зберігати свої якості, відновлюватися та розвиватися, попри будь-які негативні події.

Існує сім принципів резильєнтності, які допоможуть бізнесу витягнути своїх працівників зі стану стресу та побудувати в компанії культуру довіри. Більше про це читайте в матеріалі Forbes. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні