Категорія
Новини
Дата

Консалтингова компанія Deloitte впроваджує ШІ-чатбота Claude у свої сервіси

1 хв читання

Компанія Anthropic оголосила, що її чат-бот Claude на базі штучного інтелекту стане доступним для всіх 470 000 співробітників глобальної консалтингово-аудиторської фірми Deloitte, яка також має філію в Україні.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі 

  • Deloitte має намір запустити Claude Center of Excellence – спеціальний підрозділ, де працівники взаємодіятимуть з AI Claude, розроблятимуть способи його застосування та встановлюватимуть стандарти для роботи з штучним інтелектом у масштабних організаціях.
  • Паралельно стартує програма сертифікації для 15 000 співробітників компанії. У рамках навчання вони здобудуть поглиблені знання про інтеграцію Claude в внутрішні процеси фірми та в проекти для клієнтів.
  • Крім того, корпорація планує інтегрувати Claude зі своєю системою Trustworthy AI. 

Контекст 

Американська Anthropic, заснована в 2021 році колишніми співробітниками OpenAI, включно з Даріо та Даніелою Амодеї, представила ШІ Claude у березні 2023 року як альтернативу ChatGPT.

У травні 2025 року річний дохід компанії зріс до $3 млрд, порівняно з $1 млрд у грудні 2024 року та $2 млрд у березні 2025 року, що свідчить про швидке фінансове зростання.

Під час останнього раунду фінансування Anthropic залучила $3,5 млрд, що підняло її оцінку до $61,5 млрд. Основними інвесторами виступили Amazon ($8 млрд) та Google ($2 млрд).

Станом на початок 2025 року Claude має 18,9 млн щомісячних активних користувачів, із них 2,9 млн використовують мобільний додаток.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні