Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот» почала відкривати точки видачі інтернет-замовлень. Компанія наважилася на експеримент, який планувала ще до війни, сказав в інтерв’ю Forbes СЕО «Фокстрот» Олексій Зозуля. Повний текст інтервʼю вийде найближчим часом.
Ключові факти
- Проєкт передбачає відкриття точок видачі товарів, які покупці замовляють через інтернет-магазин.
- Формування такої «збутової» мережі, яка б не зберігала в собі товарні залишки, – це експеримент, над яким компанія думала до війни, а зараз вирішила його запустити, зазначив Зозуля.
- Наразі «Фокстрот» має вже 18 таких пунктів видачі у різних містах України.
- «Це дасть більше можливостей для контакту з покупцями в маленьких населених пунктах або в містах, де через зменшення ринку недоцільно тримати цілий величезний магазин», – наголосив СЕО «Фокстрот».
Контекст
«Фокстрот» – одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів та обсягами продажу електроніки й побутової техніки в Україні. На початок 2022 року бренд є омніканальним (офлайн та онлайн-торгівля), охоплює 170 магазинів у 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин.
З початку вторгнення РФ в Україну мережа «Фокстрот» втратила вісім магазинів та центральний склад у Гостомелі – вони були розграбовані та знищені окупантами.
За перші два місяці війни ринок побутової техніки та електроніки просів приблизно на 40–60% порівняно з показниками минулого року, заявляли у «Фокстроті». Цей показник суттєво відрізняється в розрізів регіонів залежно від поточної ситуації, наближеності до бойових дій та попиту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.