Категорія
Новини
Дата

Мережа «Фокстрот» відкриває точки видачі інтернет-замовлень

1 хв читання

Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот» почала відкривати точки видачі інтернет-замовлень. Компанія наважилася на експеримент, який планувала ще до війни, сказав в інтерв’ю Forbes СЕО «Фокстрот» Олексій Зозуля. Повний текст інтервʼю вийде найближчим часом.

Ключові факти

  • Проєкт передбачає відкриття точок видачі товарів, які покупці замовляють через інтернет-магазин.
  • Формування такої «збутової» мережі, яка б не зберігала в собі товарні залишки, – це експеримент, над яким компанія думала до війни, а зараз вирішила його запустити, зазначив Зозуля. 
  • Наразі «Фокстрот» має вже 18 таких пунктів видачі у різних містах України. 
  • «Це дасть більше можливостей для контакту з покупцями в маленьких населених пунктах або в містах, де через зменшення ринку недоцільно тримати цілий величезний магазин», – наголосив СЕО «Фокстрот».

Контекст

«Фокстрот» – одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів та обсягами продажу електроніки й побутової техніки в Україні. На початок 2022 року бренд є омніканальним (офлайн та онлайн-торгівля), охоплює 170 магазинів у 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин.

З початку вторгнення РФ в Україну мережа «Фокстрот» втратила вісім магазинів та центральний склад у Гостомелі – вони були розграбовані та знищені окупантами.

За перші два місяці війни ринок побутової техніки та електроніки просів приблизно на 40–60% порівняно з показниками минулого року, заявляли у «Фокстроті». Цей показник суттєво відрізняється в розрізів регіонів залежно від поточної ситуації, наближеності до бойових дій та попиту.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд