«Мешканка Мелітополя розповіла, що її чоловік вкрав три ноутбуки, і оплатила їх». Як працює під час війни найбільший продавець електроніки та побутової техніки
Категорія
Компанії
Дата

«Мешканка Мелітополя розповіла, що її чоловік вкрав три ноутбуки, і оплатила їх». Як працює під час війни найбільший продавець електроніки та побутової техніки

Фото newway.ua

Comfy втратив контроль над частиною магазинів. У семи областях більшість магазинів зачинено. Як найбільший продавець електроніки та побутової техніки працює під час війни

Найбільший продавець електроніки та побутової техніки Comfy втратив контроль над частиною магазинів. Деякі розграбовані або згоріли, повідомив Forbes СЕО Ігор Хижняк. Їхню кількість ритейлер не повідомляє, але каже, що більшість торгівельних точок в Донецькій, Луганській, Сумській, Харківській, Херсонській, Чернігівській та Київській областях не працюють.

В Мелітополі місцева команда повернула частину товарів, знайшовши конкретних людей з відео. Частину техніки місцеві жителі оплатили. Наприклад, одна мешканка повідомила через контакт-центр мережі, що її чоловік вкрав три ноутбуки, і оплатила їх.

Усього, за словами Хижняка, відкрито до 40–46 магазинів з 97. Закриті ті, де неможливо забезпечити безпеку працівників та покупців. Рішення щодо відкриття магазинів та графіку їхньої роботи ухвалює команда разом із головним офісом. «Пріоритет – за командою магазину», – пояснює Хижняк.

Ще одна велика мережа побутової техніки, Фокстрот, розповідала Forbes, що у неї по всій Україні відкриті 100 зі 160 торгівельних точок. Але компанія отримала 600 млн грн збитку через склад у Гостомелі, який згорів.

Comfy, яка зайняла 24 місце в рейтингу «50 найкращих роботодавців» Forbes, вирішила зберегти всі робочі місця, не відправляючи працівників у відпустки, пише Хижняк. Також ритейлер буде протягом кількох місяців фіксовано матеріально допомогати всім співробітникам незалежно від регіону і того, працювали вони чи ні. Компанія виплатили зарплату за лютий та аванс за березень у перші дні війни. До війни в Comfy працювало близько 4000 людей.

Ритейлер тимчасово відмовився від доставки товарів покупцям через проблеми з логістикою. Компанії складно знайти транспорт, супроводження грузу та водіїв, які пішли до тероборони. Товари, замовлені онлайн, покупцям поки доводиться забирати самостійно з магазинів. На проблеми з логістикою скаржаться і у «Фокстрот». Хоч ритейлер зміг відновити роботу інтернет-магазину, але «доставка замовлень може бути довшою, ніж зазвичай», розповідав Forbes співвласник «Фокстроту» Валерій Маковецький.

У Comfy найбільше за кількістю в чеках недорогих смартфонів та аксесуарів до них, наприклад, навушників, зарядок, а також павербанків та батарейок, дрібної побутової техніки. Найменше – аудіо- та відеотехніки, а також великої побутової техніки. «Зараз найпопулярніші товари – павербанки, обігрівачі, електрочайники та мобільні телефони», – говорить Маковецький з «Фокстроту». 

У Comfy пояснюють, що одна з причин скорочення попиту на ринку – призупинення кредитування. Ритейлер вже веде перемовини щодо його відновлення. Хижняк каже, що частина постачальників побутової техніки та електроніки, які мають склади на контрольованих територіях та достатні запаси товарів, вже готові постачати техніку. А ті, що планують доставляти товари з країн ЄС у західні регіони, перебудовують ланцюжки поставок.

У Comfy, за його словами, достатні запаси. На полицях недостатньо лише павербанків, кабелів та іншої дрібної електроніки, залишки яких викуповувалися за годину-півтори після відкриття магазину. Частину цих товарів та інших ритейлер разом із найбільшими постачальниками передали безкоштовно армії, теробороні, волонтерам, дитячим будинкам та біженцям.

Матеріали по темі