Не знижувати градус. Як Nemiroff вдалося стати брендом №1 за швидкістю темпів зростання під час кризи
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Не знижувати градус. Як Nemiroff вдалося стати брендом №1 за швидкістю темпів зростання під час кризи

Пандемія COVID-19 боляче вдарила майже по всіх галузях промисловості у світі. Більшість з них досі оговтуються від цього удару, найбільше дісталося індустрії розваг, а заразом – і ринку алкогольних напоїв.

2020 року загальний обсяг спиртних напоїв зменшився на 6,2% унаслідок повального закриття барів та ресторанів по всьому світу, тому через понесені збитки навіть лідери алкогольної галузі знизили темпи зростання, а деякі взагалі показали негативну динаміку. 

Випробування новою кризою дало шанс брендам з історією продемонструвати гнучкість і силу характеру. Серед таких – Nemiroff, який визнали найшвидшим за темпами зростання міжнародним брендом у світі серед усіх міцних напоїв. Український бренд очолив рейтинг 100 міжнародних компаній за швидкістю зростання у 2020 році, який щороку готує авторитетна галузева компанія The International Wine and Spirits Research (IWSR).

«Історія у півтора століття, високі вимоги до якості, постійне вдосконалення виробництва та пошук нових смаків дозволяють нам не лише тримати марку серед міжнародних лідерів, а й випереджати їх у складні часи глобального занепаду. Зростання показників Nemiroff на близько 20% у 2020 році – показовий доказ міцних позицій бренда та прихильності до нього споживачів п’яти континентів», – зазначає Юрій Сорочинський, генеральний директор Nemiroff. Він пояснює підвищення продажів здатністю компанії швидко адаптуватися, виходячи на нові ринки, а також сильними маркетинговими ініціативами та новими сміливими продуктами. Підсилює авторитет і міцність Nemiroff стратегічне партнерство з Coca-Cola HBC щодо дистрибуції, яке прогнозує підкорення нових ринків і досягнення нових висот.

Юрій Сорочинський, генеральний директор Nemiroff

Юрій Сорочинський, генеральний директор Nemiroff

Лідерство у рейтингу IWSR – не єдине досягнення Nemiroff. Цілісний підхід до бізнесу дозволив компанії стати горілчаним брендом №1 у світі, за версією The Spirits Business, отримавши статус Vodka Brand Champion 2021.

Найближчими конкурентами Nemiroff у рейтингу стала горілка Titoʼs Handmade з показниками зростання 15,1% та віскі Fireball Cinnamon з 13,1%. Прикметно, що до топ-100 IWSR увійшли також такі авторитетні бренди, як Pernod Ricard, Jack Daniel’s, Camparі та Bacardi.

Згідно зі статистикою IWSR Drinks, загальний світовий ринок міцних напоїв у 2020 році зменшився на 169,9 млн 9-літрових ящиків. Такий спад пояснюють екстремальним тиском, якого зазнала галузь під час пандемії, скороченням виробництва багатьох підприємств, закриттям більшості закладів торгівлі, а також обмеженням подорожей. 

До пандемії світовий ринок міцних напоїв упевнено рухався вгору, не опускаючись нижче позначки 32,7% у 2016 році. Однак через економічну нестабільність і зниження купівельної спроможності споживачів порівняно з 2018 роком показники впали з 41,3% до 41% у 2020 році, що свідчить про негативне зрушення навіть цілком стійких результатів.

Гідно зустріти виклики пандемії Nemiroff дозволили гнучкість, швидка реакція на повсякчасні зміни й оптимізм. Навіть під час локдауну, попри фізичні й економічні обмеження, компанія вийшла на десятки нових ринків і продовжила створювати нову культуру споживання міцного алкоголю й змінювати ставлення споживачів до нього. 

До рейтингу IWSR увійшло 16 горілчаних брендів. Складаючи серйозну конкуренцію іншим міцним напоям, у 2020 році на перші позиції вийшла горілка преміумкласу, попит на яку зростає як на сталих, так і на нових ринках. Новий тренд галузі – ароматизовані (смакові) горілки, які набувають популярності серед споживачів завдяки унікальним смакам, натуральності складових і багаторічним традиціям.

Підтвердженням цього є те, наскільки прихильно зустріли на всіх континентах нову смакову лінійку Nemiroff The Inked Collection. 

Час штучних ароматизаторів зі смаком жувальної гумки – в минулому, споживачі приділяють неабияку увагу складникам і процесу виробництва. Ще кілька століть тому цей підхід почав практикувати й Nemiroff. Уже тоді на дистилерії активно використовували натуральні фрукти, ягоди, мед, трави та спеції для виробництва своєї горілки. 

Наприклад, під час виготовлення Nemiroff De Luxe використовується ароматний липовий цвіт. А фішкою Nemiroff De Luxe Honey Pepper – візитної картки бренда – є справжній перець чилі. Крафтовості виробництву додає те, що трави для настоянок збираються вручну для ретельнішого контролю якості. Окремо слід виділити Nemiroff Bold Orange з лінійки The Inked Collection, яка пом’якшується в дубових бочках для створення оригінальної текстури й аромату.

Через уже згадане закриття закладів під час локдауну послабшали позиції навіть барної класики – пива та вина. Натомість єдиним сектором, де спостерігалось зростання у 2020 році, стали готові до споживання алкогольні напої, адже вони краще підходять для замовлення із собою.

Дослідивши тенденції останнього року в 160 країнах, IWSR зазначають, що загалом люди зменшили споживання алкоголю на 6,2% унаслідок закриття барів та ресторанів. Але виробникам спиртних напоїв не варто непокоїтися: за прогнозами IWSR, до кінця 2021 року світова індустрія алкоголю зросте на 2,9%. Така позитивна динаміка відбувається завдяки швидкій реакції власників брендів на конʼюнктуру ринку, активному використанню інструментів e-commerce, а також набуттю популярності споживання алкоголю преміального сегмента вдома.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Гід по інвестиціях | 30 років українського бізнесу