Категорія
Новини
Дата

Nike втратив позиції через конкуренцію з Hoka, On та іншими. Як компанія намагається повернути довіру бігунів

1 хв читання

Nike переглядає стратегію у біговому сегменті /Getty Images

Пріоритетне завдання компанії — відновлення бігового напряму. Фото Getty Images

Nike переглядає стратегію у біговому сегменті після зниження частки на ринку США, який оцінюють у $7,4 млрд. Компанія відстала в біговій категорії, що призвело до втрати впливу серед бігунів, пише Bloomberg.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Пріоритетне завдання компанії – відновлення бігового напряму, каже CEO Nike Елліот Гілл. Він наголосив, що цей сегмент залишається критично важливим для компанії.
  • Nike розробляє нові високошвидкісні моделі, тестує їх у власній науково-дослідній лабораторії та відновлює співпрацю з біговими клубами й магазинами, де зосереджена основна аудиторія досвідчених бігунів. Компанія порівнює свої нові рішення з ключовими конкурентами.
  • Під керівництвом Гілла Nike перерозподілив свою бігову продукцію на три основні лінійки. Pegasus – універсальна модель для щоденних тренувань, Vomero – як варіант підвищеної амортизації для тривалих пробіжок, а Structure – як модель із додатковою підтримкою. Кожна лінія має кілька цінових рівнів – від $140 до $230.
  • Минулого місяця Nike випустила модель Vomero Premium, яка має масивнішу підошву, додаткові повітряні елементи та високу амортизацію. Це робить її ближчою до грубих моделей конкурентів.

Контекст

Nike втратила частку ринку бігового взуття в США вартістю $7,4 млрд, що становить приблизно 8% ринку взуття, свідчать дані дослідницької фірми Circana. Попереднє керівництво зосереджувалося на продажі повсякденних моделей кросівок і відмовилося від продажу своєї продукції через сторонні магазини. 

Кросівки для бігу називають суперкросівками, коли в них поєднуються високотехнологічні матеріали, дизайн та функціональність. Історично взуття Nike домінувало на ринку бігу, але останніми роками воно поступилося місцем конкурентам, серед яких Adidas, On і Hoka, через зміну вподобань бігунів на користь інноваційних, комфортних моделей.

Саме Hoka – ключовий конкурент, який посилив відставання Nike на ринку бігового взуття завдяки популярності своїх моделей.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні